When you know it's so damn wrong.

Har inte blivit någon uppdatering här på 1 vecka, har inte haft lust,ork eller.. ja
jag har helt enkelt inte orkat!
Det som har hänt är väll egenlitgen inte så mycket.
Halloween är över, och det blen en bra fest med maskerad och detta!
Mikaela och jag pyntade i 3 dagar innan, och visst blev det fint?
Jag var utklädd till prinsessa.. skulle varit kajsa anka men blev för mycket jobb
med det :). I övrigt fanns det allt från djävular, sexy santa, bögpolis, död brud
m.m, rikitgt lyckat. Sen dansade vi loss på statt hela kvällen OCH jag gjorde
plattfall.. och HEJ mina knän :/.
I går vad det ny vecka igen, tiden går så himla fort.. snart är säkert snön här
och julen närmar sig!
Nu vill man att julförsäljningen på jobbet kör i gång också så det blir så där
härligt jobbigt mycket att göra :). Men det kommer nog..
Hade bara en härlig hemmakväll med mig själv i måndags.. var skönt att bara få
vara lite med sig själv & bara va. Fast samtidigt gillar jag inte det för då kommer det
tusen tankar. Men nu försöker jag bara lägga alla mina tankar på göteborg.. försöka
fixa i huvudet och ladda! Mycket som ska planeras och fixas.. känns overlkligt att jag
ska ta mig härifrån, men samtidigt vet jag att det är det jag behöver :).
I går var det jobb igen.. och nu är lite av julen uppe redan. GALET var tiden går fort.
Nu är även nomineringen i gång på karlskronacentrum.se i gång.. där nominerar man
vilka man tycker ska bli " bästa butik" " bästa bemötande" m.m m.m. Det nya är även " bästa säljare".. där satte jag nina :). Skulle vara
otroligt roligt om någon på företaget blev nominerad till det!
Vi vann ju bästa bemötande förra året, vilket är en stor ära!
Gå in och nominera dom NI tycker :)
Blev träning i går, galet skönt.. kändes att man inte tränat på 1 vecka.. men nu ska det köras i gång igen!
Idag är jag ledig,sovit lääänge.. sen bara tagit det lugnt..
Men tänkte jag skulle städa lägenheten och sen även ha tvättstugan så man får lite gjort här hemma..
Sen ska jag gå och skaka av mig lite fläsk.. bodyjam! wuhu..

Vi hörs!

~~ Hanna

Munken&prinsessan!

Devil&catwoman!

scary!

haha

fler bilder finns på min facebook!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0