To do!

Idag har man varit ledig som jag sa, och inte fören strax efter 3 fick jag tummen ur
och börja göra allt som jag hade på min TO DOOO lista!

Diska
Dammsuga

Torka golven
Tvätta (håller på)
Duscha
Damma
(halvt )
Träna
Laga mat
Träffa mikaela

Diska igen
Städa toaletten (halvt)
Vika kläderna

kolla.. det har inte gått jätte bra :/.
Men ska jag banne mig hinna..
Tvätten är färdig om hm 10min då ska det hängas..
Sen träning halv 7..BODYJAM.. alldeles ensam dock :/.
Tog på mig en gammal klänning i går, så det var gårdagens outfit!
Sen saknar jag sommaren som tusan.. kollade bilderna från ö-festen
så satans mysigt.. men men :)
Dags och göra lite nytta!

Såå, nu är klockan snart 23.00 och NEJ jag han inte riktigt allt, men nästan!
Trött som tusan nu.. bodyjamen var SJUKT rolig idag.. men den gjorde mig
också trött, så ska nog hoppa i säng så man kommer upp i morgon!

& snälla.. är vi vänner eller? Fattar inte din attityd mot mig. Jag har ju accepterat
och jag SKITER i det, vad är då ditt jävla problem? Sanningen är något vänner
säger till varandra, men du kanske missade den punkten? Eller, vi kanske inte
ens är vänner?
O R K A!

~~ Hanna





Ö festen, SÅÅ jävla bra :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

sv; Över helgen jue! Du ska inte med då? :P

2009-11-04 @ 20:16:06
URL: http://gynnas.blogg.se/
Postat av: carolin

mysiga bilder:)

2009-11-05 @ 11:15:36
URL: http://carolinwildenius.blogg.se/
Postat av: Jennie

Nästa fredag, den 13 :O) sugen?

2009-11-05 @ 17:06:30
URL: http://gynnas.blogg.se/
Postat av: Vews

Jaaah du, nu längtar man tillbaks till sommarn när man ser bilderna!!!:) Hoppas allt är bra med dig annars!

2009-11-16 @ 18:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0