PAUS, STOPP!

Jag skriker PAUS.
Det är just det jag har haft från bloggandet, inte haft ork.
& jag kan inte ens komma i håg vad som hänt på sistonde.
Jag mår bra just nu, förutom vissa undantag men det har legat och
malt i mitt hjärta sen i juni så jag har vant mig.
Lägenhetssökningen fortsätter för oss i GBG och allting närmar sig.
Ska lägga ut min lägenhet på blocket i dagarna tänkte jag och jag
ska hyra ut den i andra hand, känner att det känns bäst, men vill verkligen
hitta någon man litar på. Intresserad? Känner du någon som behöver en
lägenet? Det är en LITEn tvåa på 44kvm, hör av er isåfall :)
Jobbet rullar på, och julrusherna är i gång, FY tusan vad jag älskar det.
kö kö kö.. pengar pengar pengar.. service service service. NICE!
Kommer sakna jobbet helt sjukt mycket när jag flyttar, men man kanske
återvänder någon gång, vem vet?

I går var vi på Winnerbäck på arena, heelt sjukt bra. Jag hade gåshud under
hela konserten.
När han sjöng Elegi, Om du lämnade mig nu, kom i håg mig då DÅ rös jag som
aldrig förr. Elegi gav sånna känslor! Både på gott & ont.
Det var konserten för den veckan.. Nu kan vi bara längta till fredag :)
Klockan 9 går bilen ner med mina bitches till malmö. Vi checkar in på hotellet,
går ut och käkar, shoppar lite.. svirar om för att sedan gå på MELISSA HORN.
Alla dessa låtar som har så mycket minnen, det lär komma ett par tårar :P.
Sen blir det utgång i malmö eller evt köpenhamn, jag tror det kommer bli en
KANON bra dag / natt. ska även försöka hinna färga håret tills dess :).

Tänkte jag skulle gå in och kolla lägenheter samt jobb i GBG. Kollade mitt cv innan
idag på jobbet. Måste verkligen skriva ett nytt personligt brev. CV:t var bara att
fylla på.. så nu ska jobben börja sökas! Jag är galet rädd kan jag lova för detta med
flytten & ledsamt men samtidigt blir jag alldeles sprallig, lycklig & förväntansfull.

& i natt kom det över mig åter IGEN, jag önskar jag kunde dra dig ut mitt huvud.
Vad gjorde du med mig för att jag ska känna så här för dig, allting går i vågor
men du kommer alltid tillbaka i mitt hjärta. & ärligt.. du gjorde mig så satans lycklig
men så ledsen TVÅ gånger.. det är inte rätt det du gjorde.. kommer aldirg bli.
Men som en klok människa sa " Du kan aldrig hjälpa vad du känner"..

Nu blir det te & soffmys.
~~ Hanna.

Jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut.

GBG 18/11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0