Life is life.

Har inte blivit uppdatering på några dagar om man säger så!
Det är så galet mycket i ens liv nu tycker jag..
Sjukt mycket tankar funderingar och planering, så jag blir nästan tokig :).
Jobbade i lördags på barnmässan på marinmuseét, gick hur bra som helst.
Verkligen över förväntan.. man är ju inte van vid att ha 1-10 åriga barn runt
sig i 6 timmar :P. Hade säkert 150barn som pysslade under dessa timmar,
galet.. lyckades bara skrämma i väg EN :).
blev sedan utgång i lördags.. riktigt roligt faktiskt. Skit trevligt att festa med
simon,emil, dogge mfl. Gytt :). " takterrasen" var bäst hahaha..
Blev nivå sen shejkade vi loss på statt all night long, gooood night!
har dock aldrig frysit så mycket i hela mitt liv som jag gjorde när jag kom hem..
fick sätta på mig tjocka strumpor, mysbyxor, 2 tröjor (till och med luvan), filt
plus täcket! När jag sedan vaknade dagen efter var det lite varmare.. men skönt!
Nacken var helt fucked up när jag vaknade också.. haft så galet ont.
Blev fars-dag middag hemma i backabo på kvällen.. entrecote & kroketter.. sås m.m
och pappa fick sin fina present, sen hade han ju fått en klippning dagen innan också!
Blev att jag somnade där hemma.. hade så ont i nacken.. men riktigt skönt att
bo hemma, man känner sig så trygg :).

Idag är det måndag.. jobbat hela dagen med värsta nackspärren eller vad det nu är.
Verkar dock vara något som går nu för alla har ont i nacken. Svininfluensan i nacken?
Nina var ledig idag men även blivit sjuk så nu vet jag inte om jag får jobba själv i morgon :(.

Någon helt otroligt är att ens liv kan förändras på en dag. Mina planer har varit gbg så länge
nu.. men jag har för att vara ärlig varit LIVRÄDD. Lisen & jag har haft våra planer och jag
hade bestämt att nästa år drar jag.. så ringer johanna mig i går.. och berättar att hon har
funderat och bestämt sig för att flytta med oss.. HEEEELT sjukt. & denna älskade johanna som
skulle köpa lägenhet och allt här i kallekrona ska nu bli GBG brytta med oss.
Så från att planera till att vi har SÖKT 2 lägenheter idag.. det är sjukt. Om senaste 6 månader
är vi göterborgsbor! Vi sökte en 5:a och en 3:a idag.. vi hoppas på 5:an även om den är lite
lite utanför :). Jag är sååå jävla glad men så fruktansvärt.. inte rädd.. men jag lämnar mitt
fasta jobb.. och något som är jävligt jobbigt är att lämna mamma&pappa.. samt släkten.
Och för att inte tala om jobbet. jag älskar mina jobbkompisar så otroligt mycket, finns inga
bättre! Får tårar i ögonen bara att tänka på det.. men jag VET att det är precis det här jag behöver.
Det ända som funkar i karlskrona är just jobbet.. jag vill lära känna nya människor.. och vem vet..
jag kanske finner kärleken? Här är för mycket minnen och människor jag måste komma i från.

NEJ nu blev inlägget alldeles för långt mot vad det borde.
Nu ska jag sova & hoppas på lägenheterna..
jävla spökprogram på tv:n också..

& vet du.. inget kommer någonsin bli som det va,
för jag vet att jag måste ta steget ur vår sista dans.

~~ Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0