Lät du henne komma närmre.

Melissa horn var helt galet bra i lund i fredags. Jag hade gåshud från det att hon
sjöng första tonen till det att publiken slutat applådera och melissa lämnat scenen.
Det var så man hade ont i hela kroppen av att ha det så länge.
& det blev som jag trodde, när låten "hanna" spelades rullade några tårar ner för
min kind, det är nog dags att inse att jag inte är helt över dig ännu.

Väl hemma på hotellet igen efter tåg/taxi fick vi hälla i oss lite alkohol och ombyte
för hanna sundqvist blev det 10ggr därav slet jag sönder EN klänning och fick gå in
på toa och skrika av mig lite. Slutade med johannas klänning och inte någon av mina
tusen som envist skulle följa med!
Fick åka taxi en del denna natt då det ösregnade & uteställerna var fullsatta.
Vi slutade på babel i malmö.. någon rasta ala afrika ala endast svart människor som
kunde skaka rumpa, vilket var gytt som tusan.
Kunde dock ha spelats bättre musik då man inte kunde känna igen någon då det spelades
reagge i någon konstig version. Hm?
Slutade med efterfest på hotellet med ett antal människor, jävla skoj vi hade!
Sjuk natt & helt jävla galen, haha.
Vi sov 3 timmar för vi skulle bestämt upp och äta hotellfrukosten klockan 9.15.
Sen körde vi hem, alldels för tidigt mot vad vi borde gjort:P
TACK som fan tjejer för en kanon resa! <3

I går blev det bara slapp hemma hos mamma&pappa.. dock utan dom.
Somnade 19.30 och vaknade 22.30.. orkade mig knappt upp men var tvungen
att äta nått litet. var också tvungen att ta mig ut i spöregnet för att rasta min
lilla älskling. Hämtade dom sedan på natten på fest sen var det bara att sova igen!
Det blir lätt så när man efterfestar till 6 på morgonen och stiger upp 9 ;).
Man lever bara en gång!
Skyltsöndag idag & jag jobbade. Mysigt & roligt. Inte galet mycket att göra, men
helt klart roligt & försäljningen blev bra!
Sjukt, men jag längtar typ att få gå till jobbet varje dag.. älskar julstressen!
Väl hemma har jag bara tagit det lugnt i soffan.
Ätit lite tomtegröt, lussebulle & druckit chai te. Lite julmys helt enkelt.
Nu ska jag bege mig hem till backabo & mysa lite med mina föräldrar.

Det är nu efter 2 år jag inser hur jäkla mycket jag saknar att ha någon.
Sjukt att det redan gått 2 år, fast ändå inte.. känns knappt som vi någon gång
varit ett par. & jag vill egenlitgen inte ens tänka på dig, aldrig någonsin igen.
Men du kommer ju alltid finnas överallt där hemma.
Någon gång kommer jag också hitta någon jag trivs med, men jag vill nu!
Ja hatar alla ensamma kvällar/nätter.. eller då när man bara vill ligga hemma och
umgås med den man älskar.. men någon gång kanske!

Näsan rinner som en tok. Allergisk reaktion eller förkyld?
Ska väl vara på fan att grisjävlasjukan drabbar mig nu, och dö gör jag säkert också!

första advent idag också.. MYS. Önskar man var jätte smal så man kunde få äta huuuur
många lussebullar man ville. det bästa jag vet!

~~ Hanna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0