Kungsholmens Hamn

Ny dag, ny torsdag.
En riktigt bra & rolig dag på jobbet.
Mycket att göra, mycket folk, sålde mycket så ja
bara massa positivt!

Fick rusa hem efter jobbet för att slänga in 2 maskiner tvätt.
Längesen jag hade så mycket tvätt som just idag! & självklart
ska man ju i väg i morgon och alla fest & normala kläder behövdes
så klart tvättas :P.
Sen åkte jag & emelie och köpte hårfärg. Blev på maxi och fick
bli den jag körde sist. Schwarzkopf essential color 205. Grymt bra
färg om du inte vill slita så mycket på det genom att bleka det.
Blir nästintill lika blondt med denna. testa den, rekomenderar den starkt!
Så TACK emelie, blev jätte nöjd. Dock vet vi inte hur det ser ut i dagsljus
men äsch, det löser sig ;).
Annars har vi bara umgåtts, kollat tv & snackat massa skit.
Sista tvätten är hämtad & det luktar nytvättat i hela lägenheten, MELIKE!

Ska packa ner det sista nu till malmöresan i morgon.
Men hur kan det komma sig att man tar med sig kläder för en hel vecka när
man endast ska vara i väg en natt? :S. Aja, vi ska ju trots allt både klä oss
fint på konserten och på utgången, så lite att välja på måste man ha, PLUS
att det kanske blir lite inhandling där nere, SHOPPING. oh yes, för i morgon kommer
lönen :). Yaoyao, jag hoppas & tror det kommer bli en otroligt rolig och bra resa.
Shopping, hotell, melissa horn, utgång i malmö & TJEJERNA, kan det bli bättre? no no no.
Och på detta.. hotellfrukost ;).

Nej, dags att hoppa i säng. Kl 09.00 kommer pinglorna och hämtar upp mig!
Hoppas ni får en underbar helg :).

& brustet hjärta har vi alla haft. Men vet du, det bästa är att det faktiskt en dag går över. eller?

~~ Hanna.

& du kommer i vara i mina tankar under hela låten..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0