It's time to forget!

Jag undrar hur lång tid det kan ta innan man glömmer en människa?
Hur man kan bli så fast i någon som ändå inte behandlat en bra...
inte hela tiden iallfall.
Kommer jag någonsin glömma dig?
Jag vet inte hur.. och jag vet nog inerst inne inte om jag egenlitgen vill.
Jag kan lyssna på låtar, kolla bilder och bara plåga mig själv.
Seriöst, jag är nog beroende av att såra mig själv. hm, jag är nog ett psyko?
Haha. för helvete ryck upp dig nu HANNA!
Det sjuka är att GBG lockar som mest för jag vet att jag nog har lättare för
att komma över dig en gång för alla.

Melissa Horn på fredag, jag längtar!
När hon sjunger "Hanna".. då vet jag inte hur jag kommer reagera.
Det är du för mig. kommer alltid vara!
" Det är att leka med eld när du drar upp det här igen, för du ser i mina ögon
att jag försvann för länge sen.. det finns ingen att behaga, inget att förklara,
inget att försvara, jag gav upp för länge sen."

förövrigt är jag totalt slut i kroppen efter träningen i går & idag!
Men jag är fortfarande motiverad till 100%!

Godnatt!

~~ Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0