weekend.

Fast nej hanna, det har inte varit helg ännu!?
Det känns ju så bara för man var ute i går & var ledig idag.. men det är ju trots allt bara
torsdag!.
Blev utgång i går ja.. jobbade först till 2.. sen blev det stan en runda sen hem & gjorde mig
i ordnindn.. seen åkte vi ut till hässlegården, till johannas hus där :). GALET mysigt..
Vädret kunde inte bli bättre.. vi grillade kött.. hade jätte god sallad.. varma grönsaker beasås..
och god dricka :). kunde inte blir bättre.. mysig kväll.
Väl i stan var vi på nivå sen pirren (JA det var onsdag).. skakade loss.. sen blev det lite drama..
sen lite "efterfest" haha.. härligt.. :D. BEHÖVDES..
Inser idag att dricka öl klockan 4 på natten är rätt onödigt egenlitgen.. man däckar ju ändå bara
av det.. haha.
Idag har man bara varit hemma en stund.. sen gick vi till glassiären.. mums :) Hallonsorbet..
det "knullade" i munnen som vi brukar säga :P. Lisen och jag promenerade ner till stumholmen
och la oss.. där somnade vi.. haha.. frös som tusan.. men inte orkade vi oss hem.. nej vi somnade
igen och vaknade klockan 5.. folk måste sett oss som 2 idioter.
Kom hem.. somnade rätt snabb.. vaknade halv 8.. och nu har man bara tagit det lugnt i kväll.. mys!
Sambo kom hem med lie mat så vi åt lite innan.. nattade ella.. & nu.. ska man väll sova.
Något konsigt som hände i natt är ju att jag tappat rösten.. jag är så sjukt hes och man hör inte vad jag
säger.. hur ska det gå på jobbet i morgon? sjukanmäla sig kanske? neee..

Regn&åska nu.. kan det bli mysigare?
ja.. för jag vet att du älskar det.. & allt jag kan göra är att tänka på dig.

Jag har verkligen satt mig själv i skiten känns det som.. & allt handlar om saker som
hänt förut. hur skulle jag inte kunna vara rädd?..så mkt som hänt så har jag blivit sån här..
blir man sårad för många gånger bygger du upp en fasad för att skydda dig själv.. men denna
gången släppte jag in dig ändå.. och nu är jag så rädd för att bräckas igen..

From the first time i saw you.. i knew it was something special..
and i think it never gonna change...

Nu ska jag & mina stämband få vila.. jag ska lyssna på åskan & bara önska...

~~ Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0