Jay is back in town!

AND I LOVE IT :)
Nu är vi fullt gäng igen, och allt kan bli som vanligt :)

Jag vet att jag är världens sämsta människa när det gäller uppdatering
här, men man har ju ett jobb att sköta. :P.
Händer väll ändå inte så mycket direkt. Just nu är det positiva att johanna
är tillbaka.

Har inte så mycket att skriva här egenlitgen, är både lycklig, nere, förvirrad, glad,
ledsen.. och ja. Mitt liv är väll lite upp & ner förtillfället.

Kan inte säga att jag vet någonting just nu, allt är bara galet förvirrande.
Vet inte vad jag ska känna tycka eller tänka.. GAH.. inte igen!
För jag orkar inte en gång till.. så är det bara helt enkelt...
Men men, allting blir nog bra någon satans gång.

Lägenheten måste jag ut ut snarast, skulle ju vara fint att få tillbaka lite
pengar för hyran om jag kommer ut lite tidigare liksom.
Hade bestämt mig för hyresrätt, men nu hittade jag en bostadsrätt.. och är
riktigt sugen.. ska på visning i morgon SÅ, wish me luck :)

billig att köpa & billig hyra.. och den ligger ändå rätt okej. dock långt från alla mina

bitches men men.. Vid kinarestaurangen typ :).


Ja, vad mer har jag att säga? Att jag hatar 3s mobila bredband och att alla på 3s kundtjänst

UTOM han jag snackad emed idag är sjukt okunniga om vad dom gör.

Detta var 5:e samtalet med dom och NUUUU först ska dom skicka in modemsatanet på laging.

& jag får ÄNDÅ betala för hjelvetet " Jaa, någon kompensaion ska du väll få!" men tack så mkt!

har bara betakat typ 500kr för ingenting. men men, lite aggressioner där ja. Ursäkta mina

stavfel meeeen jag är dyslektiker idag.


Nej nu ska jag umgås lite med V. för att senare gå hem och hänga tvätt.

KULJUL. :)


Hoppas ni alla haft en kanon dag, eller ja nästan alla.


~~ Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0