inte sova nej..

Nej, jag kan verkligen inte sova.. allting snurrar som en jäkla karusell i huvudet på mig..
Miljoner tankar går.. och magen värker.
Jag vet varken ut eller in.. hur tar jag mig ur detta utan att bli sårad eller såra?
Omöjligt..
FAN, varför skulle det bli såhär..varför kommer allt på samma gång?
Tycker det är märkligt.. när en jobbig sak dyker upp ska det alltid komma fler..
är det något undermedvetet att man drar till sig det eller?
Så ska man upp & jobba i morgon.. och klockan är halv 2.. inte bra hanna!
Ligger i en 4 årings rum.. på golvet på en madras.. med 9 kartonger.. 1 fet klädställning
FYLLD med kläder.. plus 10 påsar fyllda med saker.. sen soffbordet precis brevid mig..
med min platttv på & 1 lampa.. vilket paradis!.. men ärligt.. jag gillar det.
& jag är galet glad som har vevvan som ställer upp.. tack mitt hjärta.
En liten utmaning att vara extra mamma nu.. :)

Lyckan som jag känner just nu är att jag har mina vänner.. fan om ni visste hur
mycket jag älskar er <3.

cp.. du är allt .. det vet du!

för när man inte redan förvirrad.. så kommer du och går förbi som en vind & tar mitt
hjärta som alltid med storm. & jag hatar det...

~~ Hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0