Fly från verkligheten!

Ny vecka.. så riktigt så.
I går var en kanon dag.. älskade att jobba.. fick en jätte fin kväll med fotboll,fika,nya bekantskaper & så du ;).
tack verkligen för en toppen kväll!

Idag känns dock allting mindre roligt. Känns som man vill fly från alltihop!?.
Äsch, alla har vi dagar när man tycker allt är jobbigare.. & just nu är väll inget på ens sida.
Känner mig ledsen,ensam som satan, trött, hängig.. ja allt!
Men det blir bättre.. efter regn kommer solsken...
Slutat för dagen nu iallfall.. jag har så mycket till liv att jag sitter kvar på mitt jobb, welldone.
Lönerna är översatta iallfall.. gött att man iallfall hade nästan 2000kvar denna månaden..
Nahe.. hem & inte göra någonting.. kul kväll..

Kan inte annat än att säga att det känns.. så är det bara. Alla utom jag?
Fast jag är väll inte inräknad antar jag!
Ni får tycka vad ni vill.. men det känns förjävligt.
Tänk er själva in i situationen..

Nu kan man bara längta till swedenrock..

~~ Hanna

Kommentarer
Postat av: Lisen

VI förstår. Iaf jag.. Kändes skitdumt hjärtat men allt blev helt fel. Vi hade svinbråttom och Bianca hoppad av i sista sekund när vi satt i bilen sa jag:vart är bianca? Sen snackade jag med Madde och hon ville med och va klar. Tog två min sen åkte vi. Vi ville inget hellre än att ha med dig hjärtat. FÖRLÅT!!



men du, på tordag köörvi :D

Love u.

2009-05-29 @ 00:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0