Det är inte lätt när det är svårt.

Jag vet att jag är en idiot, jag vet det så väl.
& jag vet att jag förstör mer än jag gör rätt..
jag är medveten..
& jag är svår.. sjukt svår. Anledningar finns många till varför
man är som man är.. & det gäller att jobba! & tro mig.. I DO.
SÅ förlåt för att jag är fröken svår..

I kväll kör vi gott folk, riktigt laddad!
Ronnebygatan 14, det är där det händer ;)

Om man kunde beskriva i ord hur mycket jag älskar er tjejer, herregud! <3

Dags att jobba vidare.. bara 1h & 20min kvar nu..

~~ Hanna

Kommentarer
Postat av: En bekanting :)

nu har jag precis suttit o läst igenom mer elle mindre hela din blogg efter att ha hittat hit för första gången för en timme sen.. :p inte lätt o läsa om saker så påminer om saker man själv varit med om och känner. Det känns alltid som om ingen förstår..

Men du, tror du precis som jag vet att allt som händer har en mening.



Ses i dimman hanna :D

2009-05-24 @ 15:26:52
Postat av: Hanna

Ojoj, hela bloggen? måste tagit ett tag ;).

jag vet att allting har en mening med vad som händer.. men det är som sagt inte lätt när det är svårt!. right?

Säg nu vem du är :).

sågs vi i dimman?

2009-05-24 @ 16:27:40
URL: http://instance.blogg.se/
Postat av: En bekanting :)

Inte ord för ord så klart, det hade ju tagit en evighet :p Klart det inte är lätt när det är svårt! Jag väntar fortfarande på att det ska ljusna, åtminstånde en ljusglimt liksom! Det spelar inte så stor roll vem jag är faktiskt, är bara en tjej som uppskattar att läsa en ärlig blogg för omväxlings skull :)

2009-05-24 @ 19:17:11
Postat av: Hanna

Anade det, skulle bli orolig nästan om du hade gjort det :). Jo tack, men det kommer nog gå bra för oss båda så småningom..eller hur? MEN, du anar inte vilken nyfiken människa jag är.. säg nu :)

2009-05-24 @ 21:53:49
URL: http://instance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0