Av förvirran.

Finns inga ord förtillfället..
Allt känns just nu upp & ner.. ena sekunden skrattar jag och njuter av livet.
Andra gråter jag & tycker inget kan vara värre..
Ja, allt är jobbigt just nu, så är det bara.
Lägenheten är nu nästan tömd iallfall.. ska ta det sista i morgon sen är det bara
den extremt dryga städningen kvar.
Så i natt är första natten hos vevvan&ella.. känns bra. Men det känns konstigt..
Men det kommer gå bra..

Hur förklarar man? Vad är det för känslor? Är det pga av det oavslutade eller är det äkta?
Ska jag ge det en chans? Är det värt det?
Ibland önskar jag bara att det fanns någon med alla mina svar.. men.. så här är livet hanna!

Tack mitt älskade cp för sentimentalsnacken.. tror det behövdes, för oss båda.
Tills döden skiljer oss åt <3 hihi..

~~ Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0