vi drar till fjällen, fest hela kvällen?

Ingen riktig bloggare är jag inte, segt som fan. men konstigt? Hade 6 dagars vecka förra veckan..
man dog ju om kvällarna i princip.. eller typ dog hos vevvan? haha.
Blev fest i lördags.. ovanligt? Madde & madde fyllde 22 och 20 år.. blev fest där.. sen drog
vevvan& jag vidare till jonas en runda.. trevligt!
Blev vidare till nivå.. drinkar dans och trevligt sällskap.. haha.. sen drog vi till statt.. nära
men inte kom in.. hur lyckas man slarva bort legget på 2 sekunder..? ja jag lyckades
iallfall! men in kom jag :)
Dans, mys, dans, shots.. M.M haha.. en bra kväll iallfall.
"efterfest" hahaha.. hos markus.. köttbullar&makaroner halv 6 på morgonen och somna till
högsta volymen på tv:n. Vaknar med gassande sol i ansiktet, INTE nice.. så jag vandrar hem!
Walk of shame, HEEEELT klart. fy! ringer vevvan.. somnar.. vaknar.. somnar.. så höll jag på hela dagen!
Sen blev det hemma gjorda hamburgare med lisen.. lite gottish.. tv.. sen kom maddisen & sen även
vevvan. riktig myskväll, hahaha. "Fast eh, hon är inte handikappad" hahaha.. galet vad vi skrattade.
För övrigt åker man till åre på lördag, ska bli så UNDERBART att komma härifrån.. vevvan skulle med var
det bestämt.. idag kommer hon in på simsalabim och säger att hon har tentor den veckan.. så nu ber
jag en bön om att dom går att ändra! Alla plaaaaaaaaaaaner. Afterski, fest, snowboard.. m.m ;).
Lär bli svårt att få med någon annan så här plötsligt! Idag har dock mina knän lagt av.. har så ont så jag

inte ens kan sätta mig ner i soffan.. behöver typ handikapp handtag på toan också, synd man inte ha det!

Så även nu ber jag en bön om att detta försvinner.. för annars kan det bli jävligt svårt att åka bräda.. och jävligt

onödigt isåfall att jag köpte en ny idag. Riktigt fin :) en salomon! så nu är man redo om allt går som man vill.

Ska bli skönt att bara få slippa allt här ett tag.. träffa min älskade bror och se lite nytt! snön är väll inget man egenlitgen

längtar efter.. men fina dagar med sol i backen.. that´s life!
Ny jobb vecka nu.. dagen idag var tråkig..jobbig..& ja.. allmänt dryg! inget gick som man ville.
Nu ska jag betala räkningar, för det är ju så jävla roande...
& jag ler varje gång du skriver.. :)

Drömmarna i natt var sjuuukt jobbiga. Kan jag verkligen lita på dig eller gör du saker du säger
du inte gör? Magkänslan säger något.. hjärtat ett annat.
Inga känslor.. men ändå gör det ont?

& sluta spela ditt jävla spel med mig..

~~ Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0