tusen tankar.

Blev visst intet jag skrev något mer uppe i åre sen. Blev sjukan för mig så man knaprar pencilin
fortfarande. Låg sjuk, till och med onsdag men SEN var det dags att inviga brädan och gaaalet
kul hade jag. 3 sjukt underbara dagar i backen.. jag längtar så mkt tils nästa gång.
Var hur unrderbart som helst att träffa kära bror igen & även de andra killarna såklart.
Blev middag med alla killarna hemma i stugan på fredagen eller JA alla utom Adam för han hade
minsann tjejen hos sig :). SÅ blev massa god mat och vin & så. Sen blev det utgång i åre. Kan säga
att även om fredag var en av de sämsta dagarna att gå ut i Åre så var det SÅ mkt roigare än
karlskrona. Se lite nytt :). Kvällen slutade inte lika kul, men tack killar ! Hemresan gick smidigt..
haha i gävle var det allt en kille som ville ha mitt nummer, men naj naj alldeles för ung :P haha.
Lammkött ;), right lisen haha.
Mådde inte alls bra att lämna åre, hade mer än gärnat stannat där säsongen ut.. så nästa år
blir det nog säsongsjobb där, eller i sälen! någon mer sugen!?

Men, nu är man ju hemma i karlskrona igen? Blev att träffa vevvan&lisen i går kväll, myskväll
helt enkelt. eller ja, lisen & jag hade det själva. en viss veronica bodde i köket med en mobil
i örat :P. sen SÖMN & jobb idag ...

Det är så mycket tankar som går igenom mitt huvudjust nu.. har nog aldrig haft så mycket tid på
länge att bara tänka och gå igenom mina känslor som jag hade när jag var i väg.
& ditt namn kom upp gång på gång på gång? Jag vet att det är längesen nu.. men du är inte glömd..
det gör fortfarande ont, egenlitgen inte så konstigt, ingen har haft den platsen i mitt hjärta som du
hade.. Nu minns jag inte ens längre hur det är att vara kär? & jag är samtidigt GALET rädd för att
bli också. Ena sekunden vill jag verkligen ha någon.. men andra vill inte jag inte för jag är inte redo
att kanske bli sårad. & nu tänker ni, men snälla nån, men det gjorde för ont & så länge jag inte är
redo i mitt hjärta så går det ju inte? Men vem vet, i morgon kanske drömprinsen står där och då
kanske jag känner mig redo? Man kan ju inte hjälpa att man känner räsla för kärlek, för det är jag
nog banne mig inte ensam om..
men ja, jag saknar dig.. även om det inte är några direkta känslor så saknar jag stunder med dig..
finns så mycket lukter och minnen som kommer tillbaka i dessa tider.. men jag vet..
Tiden läker alla sår. och jag är nära!

Nej nog med tankar & känslor för idag.. ska ta tag i kvällen & göra något.. mat biten är färdig.

Går nog över till grannen!

sen är jag så otroligt tacksam för alla mina vänner.. ni är helt enkelt bäst! & även om jag inte
visar varje dag hur mycket jag tycker om er, så gör jag det. jag älskar er!

~~ Hanna

Kommentarer
Postat av: L.

älskar dig med, även om jag inte alltid visar de <3

2009-03-17 @ 15:00:52
URL: http://louiseferm.blogg.se/
Postat av: Madde

Älskar dig med Hanni <3

2009-03-17 @ 22:21:57
URL: http://somomingenkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0