skulle nog kunna vänja mig, JA!

Blev jobbelijobb i går, tycker ändå lördagarna är rättså mysiga att jobba. Särkilt att jobba
med nina, allt blri så mycket roligare då :). Underhållning sämtidigt som man jobbar..
TÄNK om vi skulle varit med i "The Simsalabim" typ... haha.. ja Nina härlig diskussion!
Gitte kom in på jobbet innan stängning, så jäkla kul att träffa dig! Så vi bestämde för
att ses efter jobbet på en fika och så. Sagt och gjort.. vi gick en runda på stan sen blev
det tre G med sallad & massa massa snack. Sjukt skönt att prata med dig & allting..
känns skönt att du är tillbaka i mitt liv igen :). & du sa saker som gjorde mig så glad!
Vandrade sen hem.. känns så underbart att det är så vårigt i luften.. utanför här hör man
fåglarna kvittra och fiskmåsarna skrika.. det är härligt skrik på något sätt. Pirrar så där
härligt i magen när man tänker på sommaren :). Jag hoppas verkligen den blir s bra som
man planerat och vill. Är så galet mycket man vill göra, och SKA göra.
Gick nästan direkt hem till vevvan när jag kommit hem.. tog en cigg & snackade lite. Du har
fått det så fint hjärtat :). Efter bara någon minut ringde anna&lisen och frågade om jag inte skulle
med till saltöutkik på kvällen med Lisas sjökrog och äta och dricka gott.
Var inte alls sugen på FEST men ja, jag ändrade väll mig där någonstans och tackade ja.
Då var det bara att springa hem för man hade bara 50min på sig att göra sig i ordning.
Dusch & detta.. blev klar i tid, nej då fick jag ändå vänta 40min till.. haha.
Väl där ute bjöds det på galet god mat. Förrätten var färska musslor med någon mussel/vitlöks
sås... SJUKT gott.. sen gott bröd till det. Sen till huvudrätt var det MASSA godheter.
Räkspätt,fläskfile,potatisgratäng,klyftpotatis(typ),tzatsiki och massa massa annat.
& massa vin till detta. VÄLDIGT trevlig kväll! Tack tjejer för det.
Utgången sen var väll inget att hänga i julgranen direkt.. men det funkade!

Idag vaknade man av den nyinflyttade grannen.. jävla slagborr killen har skaffat sig eller nått! (okej nu har jag ingen aning vad jag gjorde med storleken på texten :s).
Kul med någon mer hyfsat ung i bygnaden :).
Annars har man ju bara slappat hela dagen. Har blivit duschen & matlagning och kollat massa tv. Tv på söndagar funkar verkligen! One three hill., gossip, whipe out, sanningens ögonblick, beck!
Ska iallfall på middag hos mina paranteser nu om en stund.. ska bli skönt med middag serverad!

För övrigt.. vet du vad kärlek är egenlitgen? Du tycker det är konsigt att jag inte kommit över det helt? Fine tjejen, upplev riktig kärlek så kanske du också kommer förstå någon gång. & jag tror aldrig man kommer över det helt.
Don´t worry!


& jag tror inte du inser.. fören jag är borta.


~~ Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0