börjar man bli gammal?

Ja, det är min stora fråga idag?
Jag har verken lust eller ork att gå ut denna helgen.. fast när jag tänker efter..
när jag gick över stan  med bra party musik i öronen, visst kom lite sug efter att
shejka loss då? Jag ångrar mig.. jag är nog inte gammal jag är nog bara jävligt
lat och trött förtillfället. Sen har ju min bästa vän blivit handikappad på köpet, och då
blir det plötsligt inte lika roligt att gå ut.
Det är väll klart, skulle något JÄTTE roligt dyka upp i morgon.. då finns det ju en chans.
Men hur stor är chansen att det händer? Nej just det, det finns ju inte på kartan, tyvärr :/.
Så vad händer i morgon egenlitgen? Jobb iallfall.. 9.15-15.15... intressant!

Blev jobb idag.. även övertid 1 jäkla timme, INTE ballt en fredag.
Sen blev det blodkorv till middag, ännu mindre ballt en fredag.
Slutade med myskväll med madde&lisen i maddes nya lägenhet, det var väll det
ballaste idag iallfall. Mysigt inte minst :).
Sen blev det vandring genom stan bland halvfulla människor.. & nu sitter man här
i sitt lilla hem med MTV skrållandes ur högtalarna.. mobilen som startar om sig 10ggr då&då..
och så jag med min ångest för snaxet.. jaa, allt är som vanligt!
Så nu ska jag gå in i duschen.. tvätta av mig ångesten och sen sova bort den & hoppas jag vaknar
20kg smalare i morgon.
Det bästa är att det är OASIS live på mtv.. jag gungar med och höjer tändaren. MYS!
Hallelujah!

Godnatt gott folk.

False pretense you'll hurt again...

~~ Hanna.

Kommentarer
Postat av: Lisen

ååå älskar dig mitt cp! gaaaah, öööööh

2009-03-22 @ 15:54:15
URL: http://louiseferm.blogg.se/
Postat av: Linda

Blodkorv är så jäkla underskattat!! =) Billigt, rikt på järn och jävligt gott med sirap på =)

Puss på dig!

2009-03-24 @ 20:28:45
URL: http://soderquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0