borde man ha verktyg?

Ja, jag sitter här och funderade på om jag skulle vara man nog att försöka mig på att pilla över
mina binningar från den gamla snowboarden till den nya.. men inser ju snabbt att man behöver
en stjärnskruvmejsen, är det då onormalt att jag som tjej inte har detta?
Besviken är jag iallfall.. jag vill ju trots allt vara mannen i lägenheten..
Blev inget pulande med det inte.. så jag slänger upp skiten på vinden så länge, så slipper jag gå
runt och reta mig på att jag inte är mkt till man!
Blev mäkta besviken när jag kom hem och såg att det var  just IDAG tvättstugan var bokad.. hade
endast sköljmedel till en tvätt.. så får helt enkelt boka in fredag kvällen också för tvättningen, NICE!
Tänkte det är ju ganska så smart att ha lite rena trosor och sånt när man drar till åre 8 dagar.
Fast jag vet inte vad ni tycker?
Känner att det är riktigt tråkigt att efter 4 dagar efter lönen är man pank, kul! Inte fan har man fått shoppa
något.. eller jo snowboard(bild nedan) men inga kläder.. & ändå har man knappt råd att leva. Eller ja.. jag har pengarna
till åre resan resten finns inte! får leva på vatten & nudlar när jag kommer hem..

Tänkte återigen be en liten tisdagsbön att vevvan får & kan & vill följa med till åre!
kommer bli riktigt dryga 120mil annars med mamma&pappa.. lagom att dö då kanske.

Nej, nu ska jag äta lite fiskgratäng (nej ingen jävla färdigmat faktiskt). Sen hänga tvätt..
kul kväll.
Vevvan, ser du detta kan du väll visa ett tecken att du lever? haha.

~~ Hanna


Kommentarer
Postat av: Madde

Fan vilken snygg bräda du har hittat dig :D

2009-03-03 @ 19:25:48
URL: http://somomingenkan.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja, det var inte den snyggaste men den är heelt klart nice :) tack!

2009-03-03 @ 20:32:50
URL: http://instance.blogg.se/
Postat av: Vews

Hahha klart jag lever vännen:P

Helt klart rätt val där av brädan där, kanon fin e den jue!!

Ja jag ber me....vi får helt enkelt försöka styra upp detta!! Saknar dig mitt hjärta!

2009-03-03 @ 22:57:05
Postat av: Hanna

Haha ja jag vet det nu älskling :)

Ja, den blir perfekt.. men inte utan dig och

sin snygga bräda i backen! vi MÅSTE fixa det..

vi ska ju ha så jääävla kul!/ :)

lycka till idag. miss you tooo

2009-03-04 @ 10:16:17
URL: http://instance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0