Av en slump?

Ja, jäklligt bra fråga? Eller är det så att du kanske är en av besökarna varje dag? Hm, egenlitgen har det ingen
betydelse, jag skulle bara varglad om du brydde dig! Konstig känsla att det känns som en snöboll hårt inkastad
i magen, men när jag kollar så är allt som det ska.. det är det som kallas att det fortfarande känns!
Men jag vet ju att jag kommer känna så igen, eller?

I går var jag ledig, hallelujah! Sov ta mig tusan till över 12, behöveds nog! Blev att göra sig i ordning och ut och
gå en runda till stumholmen med Lisen. Solade i det underbara vädret och ventilerade våra känslor, precis
vad man behövde den dagen! Att solen kan göra oss så glada? Ja, det är skönt att vara nöjd med det lilla helt
enkelt. Vi drog oss bortåt i våra glassiga solglasögon över stan.. när skuggan infunnit sig ca 5 min inser jag
att solglasögonen nog ska av. Glider in på 13, där sitter 2 bitches och väntar på oss. Då kände man sig lite
hemma igen. Vi på 13 med varsin kaffe. Det är liksom så det ska va!
Massa snack och ja, bara chill. Man såg självklart människor man skulle kunna vara utan.. men nix we live in
karlskrona and that´s it. Vad räknad du med när du sitter på 13 liksom?
Sen blidde det lite shopping på body shop.. sen hem till Babybun. Blev en massa asgarv och seriösa samtal.
Blev vidare till anna, en stunds väntan sen ner till Jay.. Där väntade en hel kanon kväll!
Man fick vara med de bästa, uuuuunderbar mat haha, varmrökt lax med gudomlig potatis och romsås, och vi
spetasade edet med vin till detta. KALAS! Blev djupa samtal och vilka diskussioner och ja gud vet allt.
Kvällen skulle slutat runt 11-12 tiden var planerat i hanna sundqvist huvud, men ensam vandrade jag hem lite
över 02.00 denna natt, LYCKAT! Men det var värt att!
Väl hemma blev det prat i tel med jossan.. sen somnade hon och jag låg och läste en halens katalog, och nej
jag fann inga roliga kläder! Sen somnade jag..vaknar typ halv 4 igen av en helvetes mardröm och kan helt enkelt inte
somna om igen.. tårarna bara sprutade.. INTE en rolig natt. Men någon gång runt 6-7 tiden måste jag ha somnat-.
Blev att slänga i väg ett sms till mami i morse och förklara natten.. " Sov du vidare så ringer jag och väcker dig senare"
Här sitter jag nu och klockan är 13.06 (på min dator) och mamma har fortfarande inte ringt? Färdig är jag iallfall
om jobbet kallar.. jag behöver ju pengarna!
Till kvällen vankas det festligheter som tvättstugan. kan verkligen behövas. Nu är ta mig fan alla strumpor slut och
1 par trosor kvar, det var nog helt enkelt meningen att tvättstugan skulle vara ledig i kväll.

& du fick min mage att köra i gång som en jäkla trumvirvel. fast NEJ hanna.. varför inbilla dig saker som säkert
inte ens är så? DOM HAR DET BRA! & nu är livet som det är.. det finns andra!
Fast JA jag vet att det finns andra, men när typ den exemplariska killen står framför en och har iallfall det flesta
egenskaper och även utseende som jag söker (vill ha) så kan man inte annat än att hoppas, så funkar jag!

På tal om att, nu 3 minuter senare ringer mami, och hanna ska därför bege sig till jobbet.
Hoppas ni får en bra dag alla bitches, jag älskar er!

~~ Hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0