Åre.

Ja efter 12 timmar bilresa kom vi upp till åre i natt!. Hade 39 graders feber.. GREAT.. lyckat som tusan!
Vi sov till 10 någon gång idag.. mådde inge bra alls.
Blev en fin frukost.. sen soffan heeela dagen. Inget roligt att ligga och se folk i backen åka.. känns inge
skoj alls.
& jag som köpt ny bräda & jag..
Haft vår syssling med kusin här i kväll.. hur trevligt som helst! men nu ska jag hoppa i säng & hoppas
febern inte finns kvar i morgon och att andningen är som den ska.. snälla snälla snälla.

Annars är det huuur mysigt som helst. älskar denna delen av sverige!

~~ Hanna.

Kommentarer
Postat av: evelina

hej där =) precis utmanat dig i min blogg nu =)

2009-03-11 @ 23:15:52
URL: http://eeaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0