Osäkerhet.

Äsch, en bra uppdaterare är jag då inte längre!
Sitter här hemma i vevvans lägenhet som förtillfället är min lägenhet också..
Daniel&vevvan är på lisas och äter, förtjänar dom, dom kan behöva lite ensamtid.
Lilla ella ligger och sover så jag är "barnvakt".. redan varit barnvakt i kväll åt mitt älskade
kusin barn björn, 7 månader och den sötaste jag vet!
Oh, vad jag tycker om honom. Så glad att den lille finns i släkten.
Denna vecka blir det bara jobb Mån-tis & ons. På torsdag bär det av till swedenrock! Fett ska
det bli. Hoppas för allt att vi kommer lyckas höra när volbeat spelar.. OH. Ska nog lyckas :)
På fredag är det ö fest, men vi får se hur det blir med hela den grejen.. jag vill så gärna..
men aa.. kanske inte löser sig.. fan! Tänk grilla.dricka öl, gitarr, nytt folk, havet, sol, vattenskidor..
OHH, vad jag vill! & så är du där också, kan ju inte bli bättre liksom :)
Men vi får se hur allting blir helt enkelt!
Nu hoppas jag vevvan&daniel kommer hem snart så jag kan duscha och krypa ner.. galet trött.

& det gör inget om det någon gång frågas om man vill vara med..

Fan jag är så jäkla rädd. Men ändå vill jag så sjukt gärna.. pirrar i hela kroppen &
ja, jag älskar denna känslan.
Men när jag läser saker blir jag så osäker.
Kanske är något där? Men vart är jag? Detta gör mig ännu mer osäker..
Men jag vet att..  gosh vad jag smälter.

Sov så gott kära vänner!

~~ Hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0