False pretense you'll hurt again.

Jobbgrejen nere i lund/malmö var hur trevligt och bra som helst. Man fick lära känna nytt folk
och lära sig massa nytt. & det där med bo på hotell, mjaa kan nog börja vänja mig vid det ;).
& nina och jag i hop har bara så sjukt kul.

Kom hem i torsdags & då blev det bara lugn kväll.. fredagen bestod av jobb sen hem och fixa lite.
Vi tjejer bestämde oss för att ut & ta en öl, mycket riktigt så blev det. Jag som skulle upp & jobba
dagen efter fick hålla mig nykter, blev bara 2 öl för mig. Tycker det kan vara jätte kul att vara ute
nykter och kolla runt. Somliga trodde jag var full, vilket inte stämde!? :S.
Jätte trevlig kväll iallfall, träffade massa roligt folk :).
Hur kvällen sen slutade är en annan historia.. men ja, idag önskar jag det aldrig hänt nästan..
fast ändå inte.. förvirrande!
Blev upp vid 8 dagen efter för att gå hem & göra sig i ordning för jobbet. Så trött som jag var då
var läääängsen jag var. Men jag kämpade mig igenom det. Sen blidde det handla med combo..
sen gjorde jag & mina två combosar daniel & vevvan middag.. galet gott.
Fläskfilé fylld med bonjour ost sen sallad för min del till & klyftpotatis för de andra. lyckat!
Sen blev det powernap för att sedan försova sig till VÅR fest haha.. vaknade 19.50 och gästerna
skulle börja rulla in klockan 20.. men men det löste sig!
Hade en jätte trevlig kväll. väldigt nyktert dock men som sagt det är roligare nästan.
Kvällen ute sen var.. haha ja jag vet inte vad. Jag var överallt och ingenstans.
Men det funkade! Idag är man tillbaka på jobbet.. efter att ha haft en trött dag i går.. en dag man bara
ville spola över.. så jäkla glad att jag har vissa.. <3.

Ja, jag försöker verkligen vara mig själv för man kan inte vara annat anser jag.
& man får helt enkelt ta mig för den jag är, duger inte det.. då får det va.

& när du grät ville jag bara spola tillbaka tiden & låtsas att allt var som förr..
men nu är allt som det är.. och jag vet inte hur vi ska komma ur det.. :/.

hur  mycket jag än vill ge & visa så funkar det inte så länge man inte får något tillbaka.
Sanningen kan vara hård, men hellre den och gå vidare än hoppas och bli sårad längre fram.
Vill du inte, nej då är det bara att säga det!

Dags att jobba vidare.. snart midsommar :). Ska bli riktigt kul. Trummenäs hos lisens kompis palle..
tror det kan bli kalas!

~~ Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0