Du ska inte tro det blir soooommaar..

Det är helt sjukt vad tiden går fort.. här står man nu och väntar på att MIDSOMMAR ska vara..
& lövmarknaden.. men liksom!? jag fyllde ju år nyligen.. 23 april.. ja tiden går och vi med den.
Helt klart. & inte mycket nytt händer i den här staden.

Jobbet som vanligt idag.. lite halv segt, men fan vad vi har slitit för att komma i ordning med pärlväggen
till lövis. Blev verkligen KANON bra, så nu ska försäljningen öka hoppas vi :). Om man tänker hur vi sålde
i dag kan det verkligen vara på G. Bra jobbat tjejer :). & jag har plötsligt blivit kreativ, när var jag det senast liksom?
Ja, dagis när man ritade teckningar.. då antar jag. Men någongång ska man väll bli det..
Efter jobbet gick jag hem direkt.. tvättstugan var ledig, LYCKA.. behövdes verkligen. Nu förtiden är man ju två
om alla mina kläder, haha.
Sen blev det DH.. dubbelavsnitt, riktigt nice. fast jag tvättade, diskade & lagade mat samtidigt, så inget slapp
här inte!. Gjorde hemmagjord kycklingsallad, ovanligt va? undra när jag kommer tröttna på mina dagliga sallader?
Inte änsålänge.. fast jag måste komma på lite nytt gott G.I. Någon som har något tips?
Vevvan&ella kom hem för knappt 1 timme sedan.. myst lite med mitt extra barn.. GUD vad jag älskar den ungen..
helt sjukt. Kommer bli galet ensam när jag flyttar.. men det är ju bara 1 kvarter bort :)
Vevvan i kväll: " asså hanna, kan inte du bo här.. liksom bara till 1 september eller så?"
haha.. min älskling.. du behöver inte oroa dig, jag lär springa här som en dåre ändå, kommer sakna ihjäl
mig efter er annars!
I morgon är det jobb igen.. fast bara till klockan halv 2, kan antaligen inte följa med på begravningen vilket jag
verkligen skulle vela.. vill finnas där. Men i mina tankar johanna.. alltid. Det vet du <3.
Saknar 13 fikorna, så vi får ta oss i kragen allihopa tycker jag och börja umgås alla lite oftare.
Massa förberedningar inför lövis i morgon också.. där ska man ju stå och sälja och se snäll ut..
Fast ledig på förmiddagen då ska det inhandlas till midsommar & allt. Tror minsann jag ska binda mig en krans
eller ska vi vara lata och köpa varsin cp?

Nej dags för mig att hoppas i säng, nybäddad och fin :).  Sov gott, gott folk!

& jag hoppas du inser snart!

~~ Hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0