Bästa veckan på länge!

Vilken vecka säger jag bara!
Hade jobb mån-ons.. gick ju snabbt & smidigt.
Onsdagen blev det en liten utgång med tjejerna. SKulel bara blivit en öl ute men
slutade i litet fylleslag & en rolig utgång.. helt klart!
Torsdag blev det sweden rock med lisen&madde.. sen simon,dogge & olof där
nere också. SJUKT kul, vi drack,sjöng,lyssnade musik.. ehm ja vad gjorde vi inte?
Riktigt bra, men nästa år ska vi jäklar i mig ha band så vi kan lyssna ännu mera..
tråkigt att missa volbeat och flogging molly, men vi kommer igen :).
Blev att vi åkte hem på natten.. skönt att sova i sin egna säng och inte i en 8 manna buss :P.
Lite lagom sliten dagen efter sov man ut och detta.. packade om & gjorde sig i ordnind gör ö-fest.
Klockan 5 hämtade micke oss här, och sen blev det systemet för att sen dra vidare till skavkulla
brygga där david hämtade oss :). Så sjuuukt underbar helg.. vilket stämning.
Fredagen var vi bara 8 eller 9 personer.. vi grillade.. drack.. lyssnade musik.. brasa.. musikhäften..
ja you name it. Hur galet mysigtr som helst. Natten blev dock ett helvete.. mitt smarta jag hade inte
tagit med sig sov säck.. så där låg jag och halvt förförs under natten.. var så frusen så jag nästan
började gråta. Men, jag klarade mig egenom natten trots allt :).
Dagen efter blev det lite frukost när vi vaknade.. david den bästa bjöd på en smörgås och lite apelsin
juice.. kunde inte bli bättre!
Efter 1 började folk komma över till ön.. fler & fler båtar.. vi hämtade jossan i stan med davids båt och
ja, till sist när kvällen kom var vi nog runt ett 30-40 tal personer.
Likaså här.. vilket dag/kväll. Vi hade så galet bra väder hela dagen.. så brännan i ansiktet har man ju fått.
Alla satt i brasse stolarna och på berget och bara njöt.. drack öl, hade brasan i gång, grillade, sjöng
(självklart nationalsången ett antal gånger) eftersom det var nationaldagen plus att sverige-danmark
spelade. Sen massa härliga sommarlåtar. Massa snack.. sånger och ja.. kunde inte bli bättre.
Vi satt uppe till 2 någon gång och sjöng massa låtar med oskar på guran.. oh!
Men till sist sa kroppen nej och man fick tacka för sig & gå och lägga sig.. denna gången med sovsäck :).
Jätte mysig natt där också :). Vaknade.. micke och jag slog ner tältet efter att ha somnat om ett antal gånger.
Nej.. jag har inte mycket mer att säga än att det var den bästa helgen på otroligt länge..
Skönt folk, stämning & vädret på lördagen kunde inte bli bättre.. så tack alla :)
Särkilt tack david som fixade och hade sig, körde med båten och detta!
Idag mår man mindre bra efter all alkohol & dålig sömn.. ska bege mig ner till mormor nu och hämta hennes
bil för att sedan åka till backabo och laga morsdag middag i efterhand..
Så.. nu vet ni om min helg :). jag lovar er.. ni hade det INTE bätte än mig!

& nu får vi väll helt enkelt se.. vet ingenting.. men det löser sig säkert.
Jag hoppas iallafall :)

Jag vet att du försöker få min uppmärksamhet.. men jag vet inte om jag klarar det...
Du sitter redan där som ett klistermärke.. och vägrar försvinna :/.

Ha en fortsatt fin söndag :)

förresten, sara var här innan. Det var inte lång stund.. men tillräckligt för att ladda mina batterier
lite. saknar att ha dig här hemma. Du&jag.. <3

~~ Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0