This feeling inside.

Ja shit, detta är fan inte lätt. Att tänka på en sak ca 23 timmar om dygnet, och varje gång
känns det som en spark i magen. Jag hatar ärligt detta!
Jag har börjat hata kärleken. Och det är det sista jag vill.. jag litar inte på en jävla kille.
Hur många gånger ska detta hända mig? Jag gör något fel, och jag vet inte vad.
Att alltid bli lämnad för att killen hittar en annan/går tillbaka är så fruktansvärt smärtsamt.
Jag tror ingen fattar hur det känns när det händer så många gånger på raken.
Men ändå är jag så satans godtrogen.. tror att allt kan bli bra. Förlåter gång på gång.
& just med dig.. kan jag inte göra annat. Du har en dragningskraft som jag inte vet hur
jag skulle kunna förklara.. bara du kollar på mig så ler jag. Du får mig att skratta som ingen
annan kille någonsing gjort..  du håller om mig och får mig att känna mig trygg och som den
ända & jag älskar att du kan bli arg på mig & jag på dig, men ändå bara veta att det är lugnt.
Men men, detta är livet & jag får väll lära mig att spela spelet..

I fredags var jag i ronneby på fest, jätte trevligt. Åkte dock hem till karlskrona igen halv 2, så blev
en timme ute här. Men ja, man var ju inte på topp efter allt..

I går var vi hos victor på morgonen, åt vofflor och så :). Sen blev det hem & träffa sara, ooh
jag älskar att ha henne hemma! Umgicks lite. Sen åkte jag madde&lisen på en liten roadtrip
till sölvesborg och hämtade en säng till mig. Hem igen.. hämtade upp sara. Sen började hon&
jag att göra oss i ordning för fest. Jag var så sjukt trött.. blev fest i torskors.. sen ut. Men sara
och jag gick hem halv 2, jag har nog inte varit så osugen och opepp på hur länge som helst..
men det fanns väll sina anledningar. Sara har nu åkt ut till aspö.. eller ja vid 10. & en annan
vaknade efter 1 någongång.. bra att inleda semestern så :) så nu ska jag ta tag i dafen och bege
mig upp stan och fika med tjejerna.
Behöver prata av mig lite.. jobbigt att gå med detta inom mig hela tiden.

& bitches, vad fan skulle jag gjort utan er!?

~~ Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0