Not again!

Nej ärligt, jag orkar inte detta en gång till.
Jag är säker, så jävla säker.. och när man väl blottar sig så var det inte kul längre?
Eller var det bara kul att jaga? Aja, det är väll så när man har känslor för någon.
Kanske inte alls är som jag tror, utan bara min satans rädsla som sätter i gång nu.
& skulle det vara slutet så hoppas jag du som jag verkligen litat på har stake att
säga sanningen, för det är man ju inte van vid :/.

Jaja, nog bölat om detta! Nu börjar min semester.. helt jäkla galet skönt ska det bli :)
3 veckor ledighet och massa skoj! Blir tosia i kväll till emelie och david på lite
utflyttningsfest, skoj och se lite nytt och inte bara karlskrona :).
Sara kommer i helgen också ska umgås med henne, mysigt.
Även hämta säng i morgon om allt går som det ska.. ÄNTLIGEN!

Jaojao, mitt internet hoppas jag också dyker upp inom kort, för det är förjävla
tråkigt utan det i lägenheten. Förhoppningsvis har jag inte blivit lurad på blocket.

En liten fika med jobbarkompisarna nu sen är det dags att gå för dagen :)

~~ Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0