Living the dream.

Ja sommaren hittils har varit helt jävla otrolig. På alla plan :).
Mesta dels är den bara bra bra bra, och jag älskar varje minut av den. (okej inte alltid när jag jobbar i 30grader)
Att bara få vara med mina bitches och steka på stumholmen, eller bara spontant köpa lite
gott och sätta oss på stakholmen och snacka tills mörkret infunnit sig ett bra tag, är ta mig fan
helt jäkla underbart.
Okej, nu låter det som jag steker på stumhomen varje dag, vilket inte är sant för jag jobbar ju typ
varje dag. Men lite lite lite färg har jag hunnit få, men mer på semestern hoppas jag!
Mycket annars har hänt.. men äsch livet går vidare för tusan. Orkar inte sitta och grubbla en hel
sommar över någon som inte ha stake nog att säga sanningen, vilket  jävla svin, haha!
Flyttat har jag också gjort, i onsdags :).  ääälskar min nya lägenhet. Däremot älskar jag ine att
något svin snodde mitt barbord på vevvans vind.. jävla dumt!
Nu ringde mina 2 cp:n från helsingborg och ville att jag skulle komma ner... det frestar ju galet mycket!
därför ska jag springa hem & tvätta nu och se om jag hinner.. någon som har bil att låna ut?! :)

Det kändes så jävla bra, men det vände på 1 sekund.. så jävla rädd så det finns inte!

Farväl mina kära!

~~ Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0