pimp my ride.. vad har hänt?

ja, ärligt.. vad har har hänt? sitter här i sängen med datorn i knät och kollar pimp my ride?
då har nått ärligt gått snett.. alkoholen gör sitt så att säga? Hmprf..

Blev utgång i går, helt klart om man säger så. Blev ett par glas vin hemma här med lisen.
Sen vandrade vi bort till vallgatan på 25års fest, var inget för oss så vi blev kallade till ja någon
jävla gata.. jonas&carlos mötte upp oss.. efter 280 trappsteg var vi uppe på festen.
riktigt nice. vimlade av dessa addici väktarna, inte bra! haha..
blev utgång sen..nivvan.. ja, där hände inte mkt antar jag! blev skönsång och toagolvschill såg
jag på bilderna. hahaha.. lisen spelade in en video.. den börja " stenhjärta... alexander steen.. den här
till dig. I DON'T NEEED YOUR SYMPATHYYYY!!!"  haha.. ja godegud! :D
jaau, blev juventus sen eller felsägning på fyllan " kom till vesuvio" haha..
blev en 4 dels pizza, karlar behöver med föda!
sen vandrade jag hem ronnebygatan fram i den mörka natten alldeles ensam, precis som vanligt!
Zzz... vaknade 9 full & vinglig.. trillade.. tog mig upp kissade somnade! härligt hanna..lyckad du är!
vaknade sen efter 12, mamma ringer och frågar " ska du med till aspö?" haha.. jo det vore ju lika
troligt som att det skulle ligga en varm kebab vid min sida när jag vaknar.

nae, nu får de vara nog. lite pimp my ride kanske? jojo.. pimp my as!

~~ Hanna

Kommentarer
Postat av: Lisen

Jaa herre min gud vilken kväll. Åh herre jisses, varför denna videon"!? OMG!

2009-01-26 @ 00:09:38
URL: http://louiseferm.blogg.se/
Postat av: elin♥

Hej!

Delta gärna i min frågestund på min blogg!

Du får ställa frågor till mig om nästan allt!



Kramar Elin

2009-01-26 @ 16:41:46
URL: http://eliwwn.blogg.se/
Postat av: veronica

haha hjärtat, fan va go du e på å skriva!

2009-01-29 @ 23:37:13
URL: http://veronicalindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0