Illamående, eller bara gravid?

Ja, haha jävligt bra fråga! tycker jag alltid är illamående. men liksom HUR i hela friden skulle
jag kunnat bli gravid? i´m a virgin?

Ledig dag, skönt som tusan! somnade dock inte fören 4 i natt.. galet egenlitgen.
Men var en liten tröstande axel i går, kändes riktigt bra att man kan ställa upp för
vänner, även om det är mitt i nätterna :). allt kommer lösa sig ska du se!
Skulle egenlitgen träffat linda idag, men NEJ då sover hanna bort halva dagen och
linda har ju faktiskt annat att göra än att sitta och vänta på mig, haha. men det tar
vi ju igen :).

Står inne på toa och ska fixa mitt hår, asså.. det kan inte kallas hår längre!
Det är någon blanding mellan ett olivoljepaket och en hästsvans. Detta är
inte bra alltså, och jag ska vara utbildad frisör i grunden? naae.
Någon som har någon ide hur jag ska klippa mig?

Tittade på massa möbler i går på ikeas och mio möblers hemsida.. jag är så
galet sugen på att köpa massa nytt. Hittat mitt svart vita tv bord och min vita
tv soffa. Men nu ska jag bara hitta ett snyggt mat bord och stolar sen en bra
och fin soffa. Men jag behöver ju en soffa som man i princip kan byggai hop som
man själv vill. Alltså en sits på divan typ? Jag behöver tips!!!

Nej nu ska jag slänga på mig ett åar byxor och slänga i en halv liter hårspray
i håret så det får lite volym, sen träffa mina pöjkar på en fika :)

& det finns verkligen människor som man näst intill kan hata utan att överhuvutaget
känna dom, är det så fel? Dom sårar omedvetet!

& inte för att låta desperat haha.. men gud vad jag saknar någon? vem kan det vara..

~~ Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0