bööh

Kan ha varit världens slappaste människa när det gäller bloggen, inte haft ork eller lust alls!
men nu blev man ju tillsagd, så får väll skärpa till mig, så ni vet vad som händer i mitt liv,
för det är ju sååå intressant ;).
Sitter här hemma i min älskade lägenhet.. precis ätit en kycklingsallad som jag tillagat alldeles
själv, och när jag gör något, DÅ är det gott ;). mums..dock blir jag aldrig ritkgit mätt på sallad.. eller
haha, aldrig när jag tänker efter? tjock som man är! tss..
Nu snart ska jag hema till anna som köpt lägenhet borta vid lisen.. riktigt nice. Värre är det för nu flyttar
verkligen ALLA bort till andra sidan stan.. lisen bor där.. anna nu.. jossan flyttar in i porten breve lisen..
sen johanna till typ amiralitetsgatan som också är där. men bara lämna mig här borta, gör det!
Så ska man vandra hem i natten alldeles själv, någon som vill bli mitt nattsällskap?
Uppdatering? Jobb.. yes still work ar simmet.. trivs men FAN vill härifrån ett tag så man kan tycka
det är okej att bo här sen. vi får väll se, lisen & jag har våra planer :).
Kärleken.. HAHA.. jojodu. allt gammal får väll vara glömt nu om man säger så.. och när det väl är
det. jaaa.. då ska jag ju självklart få ögonen för något som är HELT omöjligt att få..dumt dumt dumt.
Men aj aj aj så fint... men nej jag lever helt enkelt mitt liv i ensamhet just nu, faaast jag har rrrrrrrod.
& mina älskade vänner finns där som vanligt.. vissa längre bort från ens liv.. men ni vet att jag alltid finns här!

Nahe, dags för att springa bort till anna.. lite te & bitches-snack. kan inte bli bättre!
får väll skärpa mig nu.

hejhoppmonstersnopp ~~ Hanna

Kommentarer
Postat av: Madde

Men hallå du har ju mig här borta? Fast jag kanske inte räknas? :O

2009-01-21 @ 19:41:30
URL: http://somomingenkan.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, det var på tiden att man fick lite uppdatering ;) hehe....

2009-01-22 @ 13:39:27
Postat av: Hanna

Jag vet, det var väll dags för det :)

JOOO, madde klart du räknas. det är du,jag&julia

kvar på denna sidan :) <3

2009-01-22 @ 15:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0