var detta dagen?

Ibland önskar man bara man hade någon att hålla om..
bara ligga tyst och bli omhållen.. bara lyssna på andetagen
och veta att personen brevid älskar en & ingen annan.
Inga ord behövs sägas för personen brevid vet precis hur
du känner och att bara ligga där gör att man mår bättre än någonsin..

denna dagen vill jag inte ska komma igen..
har inte mått så här dåligt på jag vet inte hur länge.. & känns som jag
gråtit för 2 år framöver..
men det var kanske meningen.. jag vet ju att sorgen legat där..
detta jävla liv ibland asså..men man klarar allt.. det vet jag.

det finns människor som gör att man orkar <3

~~ Hanna.

Kommentarer
Postat av: Linda S

Synd att jag inte tänkte på det innan =P Känner mig ensam =P Ligger här helt alena och tycker synd om mig själv.. haha=)

Puss puss

2009-02-08 @ 20:53:14
URL: http://soderquist.blogg.se/
Postat av: Lisen

2009-02-09 @ 01:07:09
URL: http://louiseferm.blogg.se/
Postat av: Lisen

Kommer alltid stå vid din sida!

2009-02-09 @ 01:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0