tompengpung

Har inte mycket mer att skriva än att jag är SJUKT förvirrad & helt liksom.. tom.. samtidigt
som helt full av tankar och funderingar.
Jag vill inte ha det så här egenlnitgen.. jag vill ha äkta!

Helgen blev bra.. fredagen blev lugn & i går blev det spontant fest. Blev en lyckad utekväll..& allt därefter.
On my way home gick jag till vevvan och åt frukost och tog ut absolut min sista energi på ella genom att
leka med henne. sen blev det hem & sova i 3 timmar. Diskat lagat matlåda & varit hos päronen och ätit
middag... & i morgon är det måndag igen, suck! fast lönen närmar sig.. välbehövd!

& nu ska jag lägga mig i tid.

vart finns du min prins?

~~ Hanna.

Och jag är så glad som har dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0