Ny vecka.

Ja så sant så sant.. ny vecka återigen. Tiden bara rinner i väg tycker jag!  & inget händer i princip?
Somnade i vettig tid i går för ovanlighetensskull, men lika trött var jag för det?
Fick svimanfall i morse.. ingen ovanlighet.. men alltid lika otäckt. Så blidde lite sen till jobbet..
Fick lönebeskedet idag.. men TACK för ingenting.. tycker jag slioter röven av mig.. fast insåg att
dom måste räknat timmarna fel..125 timmar.. nehedu.. minst 135 timmar.. ska kolla upp detta..
10timmar är rätt mkt extra i pengar!

Står i kassan.. vart är allt folk? EN familj inne i butiken nu.. tråkigt när det inte finns något att göra.

Men snart ä det lunch.. blir hemmalagat. Blir så i slutet av månaden plus att det är mkt nyttigare än
köpe mat.. eller nja sallad är ju trots allt nyttigast och det blir det ju mkt!

Fick precis sms av vevvan..hon har fått ögoninflamation.. & NEJTACK till det.
Tycker alla vänner inklusive mig själv får krya på sig nu..:)

Vill åka i väg..vill inte vara i denna staden längre! iallfall för ett tag.. plus att jag saknar bror, FAKTISKT :)

hejsålänge. dags att vara social och vara lite kundvänlig!
glömde säga.. KOM IGEN KHK.. i kväll händer det!

/Hanna


Kommentarer
Postat av: Linda S

Hahaha! nej, hanna. Det var inte dig jag syftade på.. tänkte mer på människan som fick kramper på golvet och sen helt plötsligt reste sig upp som ingenting.. hahaha =) Varför skulle det vara du?? Du e knäpp =P Puss Puss

2009-02-25 @ 20:01:08
URL: http://soderquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0