när man känner in känslan..

för nästan exakt ett år sedan hade jag nog den jobbigaste perioden i mitt liv.. har ALDRIG mått
så dåligt.. hur orkade man sig i genom det? jag förstår folk ibland som inte orkar..
jag kan känna lukter som gör att känslan kommer tillbaka och det känns som jag är tillbaka till
för ett år sedan. Lukten ute nu är precis som den var då.. kan det var därför jag mår som jag gör nu?
Finns så mkt som påminner om tiden än idag.. och vad livet egenlitgen har förändrats..
men det gör ont än idag.. det är sjukt.. men det tär på mig fortfarande.. tror nog själv inte jag insett
fören så här långt efter vad det egenlitgen var jag förlorade.. kommer nog alltid kännas.. det var något
speciellt.
Sen är det så mycket annat som spökar i huvudet.. jag vet värken in eller ut! jag minns inte hur det ska
kännas längre?
Jag är nog lite sjuk i huvudet.. eller nej.. jag är människa med känslor..

Jag vet att det inte är rätt.. tänker inte förstöra det igen som jag/vi en gång gjorde. en del lämnade
mig när du försvann!

Nej, nu måste jag ta mig i kragen och försöka tänka på annat.. promenad eller nått!

förresten, jag hatar anonyma människa HAHA.

~~ Hanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja visst är det underbart med anonyma människor :P

Hoppas du blir piggare.

2009-02-16 @ 18:02:53
Postat av: Någon annan.

Jag har känslor för dig också Hanna!

2009-02-17 @ 17:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0