när man gått för långt!

Ja, när har man egentligen gått för långt i livet?
Jag känner att både jag och flera av folk jag känner gjort det.. men på helt olika nivåer och
olika saker såklart. Men när vet man egenlitgen att man nått en gräns?
Jag tror äntligen jag insett det & känner att nu får det jävlar i mig vara nog!
Det spelar ingen roll vad det är.. huvudsaken är nog att man har hjärna nog att inse när
man nått gränsen.. särkilt när man vet hur mkt man sårar människor runt omkring..
eller bara en specifik männiksa.
& jag tänker iallfall sluta vara nummer 3.. ! så skärpning hanna, du sårar ju bara dig själv!
& ångesten finns där ju hela tiden.. så varför gör man som man gör mot sig själv?
JO, för man söker efter bekräftelsen, och spänningen? men snälla.. man kan hitta den på
så många andra sett som inte sårar sig själv eller andra.

NOG om detta..står i kassan just nu..inget folk överhuvutaget ännu..& idag är carolines
dotter här.. så inte ens tråkgöran behöver jag göra, då är det RIKTIGT tråkigt.
Längtar till helgen när man får sova länge, VILKEN trött människa man blivit.
JOBBIG helg.. STOR 20års fest på fredag sen 40-års fest på lördagen. HEJ ALKOHOLEN..
jag som skulle dra ner på festandet. lyckat hanna! man passar ju snart i hoglands..

nej om man skulle skriva in sig på match making "finn kärleken"..haha.

dags att jobba lite..'

jag är så otroligt arg&besviken.. finns inga ord. hur kan man göra så?

~~ Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0