godetid, karlskrona stad!

Ja, denna staden kan nog vara den sjukaste och drygaste som finns i hela jävla världen.
Jag börjar snart undra om vi kanske är släkt hela högen? Incest på hög jävla nivå!
Men jag skämtar inte.. är man med någon då går snacket direkt.. "men du vet väll att han har nått på
G med henne, plus att jag låg med honom för 2 veckor sen" eller "fast han har flickvän!"
Det är sjuuuukt vad folk är otrogna mot varandra.. hur orkar man seriöst? visst upp till dom och jag
skiter i det för inte mitt problem, men någonstans börjar man ju undra, hur jävla lyckliga kan förhållanderna
vara om man hela tiden är otrogna?
Kan man då inte istället bli singel och hitta en annan som man inte känner behovet att vara otrogen mot.
Nej, gud vad jag brusar upp här känner jag.. är jag den ända i världen som aldrig varit otrogen eller?
Ja, jag är nog ta mig fan det! Inget förvånar en längre. Just därför går det inte att hitta någon.. för det ända
man ska gå runt och ha i huvudet är " är han med någon annan nu?"
Nej tack och åter nej tack.. då klara jag mig fan själv.. jag kan diska laga mat klä på mig och tillfredställa
mig själv.. vad behöver man då en karl till?

Lisen tar en powernap, med all rätt för om 1,5 timme ska pluttan jobba natt.. usch usch. men tror bestämt
jag ska vecka henne nu, för nu börjar sex and the city. Fast nu är jag så jävla trött så jag skulle kunna somna.
Ska väll bege mig hemåt sen... kul! Någon som vill kolla en film och ha lite myskväll?  nej trodde väll det..

Möblerna är nu på plats och jag trivs som en fisk i vattnet i lägenheten nu!

tackförmig. JAG SAKNAR SOMMAREN & BALKONG FESTERNA MED LISEN!

~~ Hanna


Kommentarer
Postat av: Liiiisen

vart lite trött där ett tag ja :P

Ååå jag saknar med ballefesterna :)att bli utelåst på ballen, hahaha

2009-02-05 @ 22:56:32
URL: http://louiseferm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0