FAST väx upp!

Det är ju på fan att man åker på att bli sjuk bara för man var så duktig och gick ut NYKTER
i går. Det är fan underskattat.. OKEJ att man känner sig helt efterbliven när man driver runt..
man blir ju inte världens socialaste person som man blir onykter.. men tycker ändå man var
duktig :). Så att glida runt på nivå en nykter kväll är väll inte det roligaste kanske.. men att skaka
loss på pirren hade jag & lisen absolut inte svårt för, haha. LÄTT att det kan göras om utan alkohol
i kroppen :). Riktigt kul ändå. Massa trevligt folk ute, men ACK för mkt små människor.. och vad
hade dom på dig? haahaa.
Blev en riktig fight utanför michels.. helt jävla onödigt. väx upp fö fan! Vissa av er bad verkligen om
det så där får man faktiskt skylla sig själv.. INGET roligt att se på.. när någon man bryr sig om ligger
på marken och blir sparkar.. blir så jävla förbannad. gick hem & la mig.. somnade efter ett tag.. mycket
tankar!
vaknade 6 i morse med en satans huvudvärk.. insåg framåt 8 att jag fått migrän.. fick snällt ringa och
sjukskriva mig.. och sätt apå mig ögonlapparna för ljuset tog ju död på mig. Sov till 9 blev ett snack
med mammsen.. sov till 12.. vaken 30min.. somnade.. vaknade 3.. var vaken till 4.. vaknade någongång
vid 7.. och nu ska jag sova igen.. sjukt!

Fått lite rätsida på en del idag.. känns ändå skönt.. mycket tankar som man gått och funderar på som jag
fått klarhet i..

det ända jag vet är att jag måste testa och se hur det känns.. iallfall en gång till. är det spänningen
eller vad är det?

nej denna satans hutvudvärk.. ska sätta på mig ögonlapparna och somna in och sova.. så får jag se
hur jag mår i morgon.. har inte råd att vara hemma!.. blir middag runt 7 sen :) trevligt hihi.

Godnatt alla :)
~~ Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0