ett helt nytt hem.

men gud så bra jag blivit på att skriva blogg, eller inte! om kvällarna däckar man ju rakt ner
i sängen eller ja.. sitter hemma hos vevvan och röker till 1 om nätterna, men det anser ju
jag vara nästan samma sak, eller?

måste jku få skryta lite men NU börjar min lägenhet bli riktigt fin! var på ikea för precis

1 vecka sen.. där shoppade ju hanna loss för pengar hon egentligen inte har?

och som jag blivit lärd "ta aldrig något på avbetalning hanna".. där gick jag emot mina föräldrar

rätt snabbt..haha.. blir inget sprande nu på några månader.. men en ny soffa är jag värd!

Står här i kassan på jobbet.. dött!.. människor? inser ni inte att att vara kreativa är ett måste i

denna förtillfället fattiga värld?.. det är ju precis det man lägger alla pengar på liksom.

Ska snart springa hem och bära ut den gamla soffan och sen kommer ikeas hemkörning snart

med den nya:)

& pricken över i:et mina vänner, min kära vän astrid kommer hem idag för att på söndag åka till

varmare breddgrader och bli neger på heltid, FINT! så i kväll kan det nog bli party party i min

lägenhet, wuhu! laddad.. NEJ nu harjag kund som jag måste hjälpa.. " vänta jag ska bara skriva färdigt

i min blogg om du ursäktar" hahaha..


ha det bra gott folk!


Hanna


Kommentarer
Postat av: Madde

Jaa din lägenhet har verkligen blivit kanonfin :D

2009-02-06 @ 13:12:00
URL: http://somomingenkan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag vill ju komma och se den.. :) Men du är ju alltid upptagen :(

2009-02-07 @ 00:23:18
URL: http://typisktemelie.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag är aldrig upptagen, du får kommna precis när du vill gumman :)

2009-02-09 @ 10:24:16
URL: http://instance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0