bra röst? ja det kan fan räcka!

SItter här och lyssnar på Erik Hassle.. hans jävla röst. Man tror han ska se ut som ja, kan ju
inte komma på någon snygging just nu. Men liksom en såndär halvmörk riktig pudding.
Så ser han ut som han gör? Man samtidigt är det charmen med honom, man behöver fan inte
vara perfekt för att slå igenom. Hans röst gör ju att man bara smälter.. man kan ju faktiskt lyssna
men blunda och låtsas han ser ut på ett annat sätt? Eller som jag gör.. jag accepterar hans utseende
och han blir ju faktiskt sötare pga av hans galna röst!

& när allt kommer på tal.. så kommer jag alltid minnas ditt skratt, din röst.. dina ögon. ALLT!
och hur fan jag nu kan.. så saknar jag dig ibland. minst sagt hjärntvättad!

nej nu kallar jobbet igen..& det är bara tisdag!..

~~ Hanna.

Kommentarer
Postat av: Lisen

Ååå han har sjuukt fin röst!! <3 Ful men bra :P

2009-02-11 @ 01:59:08
URL: http://louiseferm.blogg.se/
Postat av: Hanna

galet fin röst, och utseendet skiter jag i, han är säkert en fin kille ;). tillskillnad från alla snyggingar.. haha. som sagt kudde för ansiktet ;)

2009-02-11 @ 13:11:10
URL: http://instance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0