What a day!

JÄVLA CP!
Skrivit jätte långt och bra blogg inlägg, så försvinner väl hela jävla skiten!
Blir satans jävla kuk galen.

Jag sammanfattar:
Dagen har varit så satans stressig så vi fick leverans från SJU olika företag på
en och samma dag. Vi snackar ca 50 kartonger. Ljus,leksaker,tomtar,scrapbooking,
barnböcker,smycken,kundbeställningar M.m.
Har jobbat i ett tempo jag aldrig gjort förut. Man tyckte man var i gång heeela tiden.
men ändå fick man inte hälften gjort. sjukt!
Vi tog inte ens hela lunchen någon av oss utan jobbade på som fan.
I morgon lär det bli samma tempo i och med att vi bara han 1/3 idag. om ens det?
Jag fick på fan för att jag skrev på facebook i går att jag önskade ÄNNU mer att
göra på jobbet. Right back at me! Jag menade kunder.. inte varor!
Blivit soffan heeela kvällen efter denna hektiska dag. Mammas pojkar, Paradise Hotel
& American Pie. Tända ljus, god mat & jaa.. haha. En bra kväll.
Mår lite halvkonsigt trots alls.. vet inte vad det är med mig :S. Tänker way to much!
Gick även igenom gamla bidler på facebook och inser hur mycket kläder jag blivit av
med på 1.5 år. NÅGON SOM HAR NÅGRA KLÄDER SOM ÄR MINA?
Bilder nedan visa lite av kläder som försvunnit..

Nahe, det är nog dags att sova om man ska orka med en lika hektisk dag som det varit
idag. Så behövs sömn mina vänner.
Har blivit medbjuden på fest i morgon med lindaaaaaaaa. men är jag lika trött som i kväll
får jag nog avböja. :/. Men vi får se!

det kommer grejer HELA tiden grejer som får mig att tänka på dig, VART jag än är.
Det finns en låt som bara är DU DU DU... jag stod och packade varor.. långt borta
hör jag låten.. det är ingen låt som bara spelas.. ingen radio låt.. men den spelades..
och det finns inte i denna värld att den spelas på radio. Men den gjorde det...
"Jag undrar om du tänker på mig i bland, så som jag tänker på dig?"
Jag önskar jag gav dig det du ville direkt.. istället för att tveka.. det gjorde att jag förlorade
dig.. jag kommer alltid ångra mig att jag inte gav lite mer av mig själv!

"These are the days when I can't forgive myself
Seeing those picture of you with someone else
I wish you were here to turn darkness into light
If you were here, tonight

I'd find a million ways to say I love you
Sing a million songs to make you smile
But I can't turn back time
And I can't make you mine
It's impossible"

& usch, du är så patetisk killen. riktig sån äcklig player.

~~ Hanna

SNÄLLA, OM NI HAR NÅGON AV DESSA KLÄDERNA, SÄG TILL!
Jag vill bara veta vart dom är :)

MEN självklart funkar inte uppladdningen av bilder just nu, men det kommer1
Skriv om ni vet att ni har några kläder som är mina, oavsett!

Kommentarer
Postat av: Lindaaaaaaaa

Kom igen hanna!!! Sov en timme efter jobbet, sen hänger du med mig, och därmed BASTA!!!!!! =)=)=)=)



Pusselipuss baby!

2009-12-04 @ 09:37:21
URL: http://soderquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0