Weekend.

Nu är söndagen här återigen.
Helgen har varit en bra helg tycker jag.
Fredagen jobbade jag hela dagen.. blev även lite övertid igen.
Linda som tjatat hela dagen på att jag skulle följa med på fest fick
sin vilja igenom ;). Tog mig hem och gjorde mig i ordning.
Blev att åka BUSS sen till festen. Minns ju inte när jag åkte det senast
och jag fick vänta 30min på en bussjävel, blev INTE nöjd :P.
Kom ut till festen.. var ju helt klart mest killar, men vem säger nej till det? :P
Mycket skratt denna fest & jag hade faktiskt himla trevligt. :).
Åkte dock in alldeles för tidigt enligt mig.. men ja så fick det bli :P.
Blev rockbaren en runda.. hm. inte riktigt min grej kanske just denna kväll..
men det dög :). Blev sen nivå.. där gick de lite snett. meeen sånt som händer.
Vidare till olearys, blev vatten för mig restenm av kvällen :). Dansade loss där
ett par stycken, sen försvann jag i från de flesta. Gick bort till nivå med martin.
SEN har jag vinglat hem i min ensamhet & sen
vaknade jag hemma dagen efter med en halv äten bageutt breve mig, haha.
Way to much pinsamma sms & händelser. ågren på hög nivå!
Men sånna kvällar har vi ju haft innan.. :P.

Var riktigt seg hela dagen i går sen. Åt.. sov.. vilade.. datorn. Jaa. :).
Mycket tända ljus´& filten på.. mys mys mys. Älskar julen!

Bestämde sen med lisen att vi skulle ha mys kväll, för en utgång var ju
no no no. Killarna bestämde sig för att hänka. Blev hemmakväll.. lite godis.
Sen gick vi hem till mig.. tända ljus, bästa vännerna & gotte. Blev en riktigt
bra kväll :). Jag,lisen,nicke,jesper & thörn & sällskapsresan.. charterresan. haha.
Vilken film, kan man se hur många gånger som helst!
5 min efter hela gänget gått här i gtån ringer dom och hör om man ska med till
h-gården en runda. Det blev så.. inget röjj direkt. åkte hem & somnade rätt bums.
Så nu är det då söndag återigen.. man är inte bakis vilket innebär att det jag ska
träna idag. Har lite ångest för godiset i går. Så klockan halv 6-7 ska det tränas.
Sen blir det middag ute i backabo.. kan vara skönt att slippa det plus att resterna
från i går tas med till jobbet :). sparar man pengar på!

Ångestem över julklapparna är ju galet stor. Men det löser sig.
Nästan längtar lite till jobbet i morgon då vi ska sälja massor & fortsätta
upppackningen av de nya varorna. Även höra detaljerna från ninas bröllopsresa :).
Hoppas dom haft det kanon :)

Naaae, nu får det hända något. är ju 2.5 timme kvar till träningen :S. städa lite?
naaae... tänder ljus & myser ner mig i soffan istället.

Galen dröm i natt. otäck som fan. Men.. när du höll om mig.. jag kände hur bådas
hjärtan slog som tusan.. för du visste även i drömmen att du hade henne.. men du
ville hålla om mig ändå. Jag kan inte glömma dig!! & det gör så ont att veta att du
är med henne & inte med mig..

~~ Hanna.

(någon som vet varför det inte går att ladda upp nya bilder?)

Kommentarer
Postat av: Lindaaaaaaaa

As gutt att du var med Hanniz!!! ;)

Puss pa daj!! =)

2009-12-06 @ 23:39:33
URL: http://soderquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0