Underbar.

Jag ser det snöar jag ser det snöar!
Ja, nu har äntligen den vita julen kommit till oss här nere
i söder också.
Det är så galet mysigt när det snöar och alla lykor och ljus.
Faaast, jag hatar kylan. & särkilt när det blåser så satans mycket
i denna staden. Blir ju minst 10 grader kallare än vad det egenlitgen
är. Så nu får vi hoppas det lägger sig så man kan ta sig ett åk i
Rödebybacken, haha.
Vill åka till fjällen nu nu nu & åka bräda. Förra året blev det åre så
någonstans ska det banne mig det bli i vår :).
Får nog bli norge kanske i och med att brossan bor där nu, åka till hemsedal
eller nått :). gytt det hade varit! Vad säger ni brudar? ;)

Jag kände nog mig själv lite för väl när jag sa att jag KANSKE ringer onoff.
För NEJ det blev aldrig av & tv satan funkar inte. Skärmen är S Ö N D E R.
Bah, måste ringa försäkringsbolaget och blabla. Har inte råd med någon
dum självrisk just nu, men that's life =/.
Blev inte heller några julklappar köpta i går,men jag spanade.
Hockey blev det däremot. KHK vann med inte Olofström så det blev slutspelat
för deras del. tråkigt!
Blev däremot en "kvällsfika" med johanna i går. Slutade med 3öl var (då man blev
bjuden, muhah). även shots men jagavböjde fint :).
Man var lite lagom trött på jobbet idag men inget som märktes.
Vääääldigt mycket folk ute i går & ja en hel del folk som man verkligen INTE trodde
man skulle möta & ja folk man helt enkelt inte VILLE möta. Meeen, jag tyckte vi klarade
det galant johanna ;).

Efterjobbet nu i kväll har jag umgåtts med jay&cp hemma hos cp. Myste med chailatte
och kollade Paradise. & självklart massa snack :).
Vi drog sen bort till Bianca på Montan, en trevlig kväll :). smaskiga nyheter, haha.

I morgon blir det jobb till 14 sen MÅSTE jag köpa lite julklappar. heja mig!
Astrid kommer hem till staun i morgon också så blir en fika med henne.
Ska försöka att träna också! seeeen, får vi se vad kvällen bjuder på, vi har våra
små planer :).

För övrigt är ny mobil införskaffad & änsålänge är jag väldigt nöjd. (bild nedan)

Guuuuud nätt!
~~ Hanna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0