Pain.

Har inte mycket att skriva i denna stund mer än att de gör så jäkla ont
i mig.
Jag skulle ju INTE plåga mig själv genom att kolla foton.
Att se er i hop var som att hugga mig själv i hjärtat.
Varför gör man alltid samma sak mo sig själv?
Jag vill så klart inget anna än att du är lycklig men jag skulle ljuga om
jag sa att jag gillade det jag såg.'
Önskar det var mig du höll om på bilderna & inte henne.. :/.
När jag drömde om dig i natt var jag så lycklig, men att sen vakna i andra
sekunden och inse att det inte var sant.. fan!
Hur kunde jag låta dig gå? Ett misstag för livet & du vet att jag känner så..
Jag vill gå vidare men stampar på samma ställe.

~~ Hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0