Juldagen.

Ja idag är det äntligen den efterlängtade juldagen!
Vaknade tidigast i familjen & väckte dom.. mys.
Kollade bröderna leijonhjärta & mös med min älskling i soffan.
Sen blev det julfrukost med allt från skinkmacka till prinskorvar & julte. :)
Sen har vi bara tagit det lugnt här hemma.. städat lite fråmn gårdagen &
nu plockar jag i hop alla mina julklappar :).
Ska fixa kameran till i kväll så jag kan ta massa nya bilder, skulle vara
på fan att man super bort den, NO WAY.
Ska hemåt snart.. städa lite sen blir det göra sig i ordning & få håret
fixat av mick! Vet även vad jag ska ha på mig & allt så det är bara att köra
ALL IN i kväll. & dör jag så dör jag lycklig. fast det vore ju onödigt?
Min andning är ju inte på topp direkt.. så får icke bli några cigg i kväll.
Yeey, vi ses i dimman pojkar & flickor :). Om allt går vägen ses vi på
statt.. med drinkar i händerna & leende & humör på topp!

~~ Hanna.

Min nya älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0