Jag ska sakna dig i morgon.

Idag är det onsdag. En onsdag i december men som liknar alla andra onsdagar i ens liv.

Gick till jobbet i vanlig ordning 9.20.
Dagen har varit bra, rätt mycket att göra men jag önskar ändå det var dubbelt!
Jag blir aldrig riktigt nöjd.
Jag vill ha 20m kö hela tiden 8h i sträck. DET skulle gjort mig nöjd.
Sen sjävklart skulle inte kunderna vara omständiga och jobbiga.
Vissa förstår man sig inte på.. men som jag sa till en idag " Idag känner jag mig extra
snäll, för snart är det ju jul" Hon log & jag gjorde nog hennes dag. Mhm, jag tror faktiskt det!

Mickis kom till jobbet & väntade tills jag slutade. Vi sprang ner till aktiva och dansade
loss som aldrig förr.
Kan inte förklara hur mycket jag kommer sakna träningen när man flyttar.
Aktiva har allt som passar mig. Älskar body balancen, bodyjam, combat, core ALLT.
Men man får väl hoppas man hittar något liknande där uppe.

Även haft visning på lägenheten. Det gick jätte bra.
Hon verkade gilla lägenheten & jag tycker hon skulle passa här.
Samtidigt vred sig hela magen och jag fick nästan lite panik känsla
när jag inser att det är dags snart. Det är på allvar denna gången.

Minns du när vi sa att vi skulle rymma från denna staden?
Du&jag.. inga andra. Vi valde göteborg i hop.
Men nu, nu ska jag flytta.. utan dig. Och vet du, det gör ont, satans ont.
Innerst inne vet jag själv att jag gav upp för längesen.

Tjejerna ville ta en kvällsfika i kväll. Eller dom sitter nog på nivå nu & gör det.
Jag är så trött om kvällarna särkilt efter träningen.
Sen vet jag inte, det tog nog på mig detta med visningen. Så mycket tankar i
huvudet som går nu. Särkilt efter att ha sett dig två dagar i rad.. känslor & minnen
spelas upp som en film i mitt huvud.
Jag ser ditt leende framför mig, jag hör dina skämt & jag känner dina läppar mot mina
om jag blundar riktigt hårt..

Jag är patetisk jag vet!

Melissa Horn - Jag ska sakna dig i morgon.

"jag kan sitta flera timmar
jag kan gå igenom allt
det tog slut för längesen
men du är överallt"

Så passande..


~~ Hanna.

Ska man blir lite mörkare igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0