I never had your heart.

Ujuj, här man riktigt seg på uppdatering!
1 vecka sen nu, helt gauuulet ju.
Händer väl egenlitgen inte jätte mycket ändå-
Jag jobbar i princip hela tiden & det är riktigt roligt
nu i juletider :). Däremot är det mindre roligt att slå
in runt ja vad ska vi säga, 100 julklappar om dagen, ni förstår
kanske då att det känns halvsegt när det väl kommer till sina
egna. Mhmmmm.
Helgen var helt okej. Fredagen bestod av mys med mig själv (ja
asså i soffa med god mat & tända ljus)
Johanna kom sen hem till mgi och vi kollade utröstningen av idol-
Sen gick vi till nivå och tog en kvällsfika, och denna gången BLEV
det en kvällsfika och inget nersupande! :). Lagom trött sen på jobbet
på lördagen dock. RIKTIGT mycket att göra. Årets bästa dag eller nått sånt.
Men hej & hå vad roligt med så mycket ;).
Blev att kolla in saras realese på Ekologiska underkläder på nivå
Bra jobbat.Fina blev dom & det är en av julklapparna jag kommer få :).
Lördagskvällen blev fest hemms hos Fia. Trevligt tycker jag allt!
Utekvällen börjare lite segt med ella gjorde det hela bra sen ;).
Vissa människor är sååå pinsamma ute. HAHA.. ja herregud. Blickar!
Söndagen blev verkligen segt. Soffan heeela dagen då sängen var sönder :P.
Mamma&pappa var här sen och pappa fick laga sängen.
Var sen i backabo hela kvällen.. bakade årets äckligaste lussebullar & åt lutfisk.
Märkligt, för lutfisk smakar ju egenlitgen ingenting? Så man kan egenlitgen inte
säga att man inte tycker om det?
Sov där.. mysigt. älskar som sagt min säng där hemma!
I övrligt idag & i går har jag jobbat. Även tränat i kväll. Bandet+bodybalance. Tumme upp!
TV jäveln gick sönder i kväll. ogillar skarpt då det inte finns någon bild så här blir det inget
tv tittande.
För övrigt är jag ledig i morgon, helt underbart :). Ska sooova ut, träna, köpa julklappar,
fika & kolla hockeyn. Hoppas på en bra dag. Ska även försöka hinna ringa onoff om tv:n
men jag lovar inte.

Vem lämnade vem?
Jag är inte över dig än.

Det tär på mig dag som natt. Ditt ansikte och alla minnen
med dig spelas upp hela tiden i mitt huvud.
Jag vill bara glömma dig & gå vidare.. men hur gör jag?
Som du fick mig att må.. har ingen kille någonsin fått mig att må.
Jag skrattade 23/24h med dig. & det betyder så jäkla mycket.

Nahe dags att sova.. koppla av & bara drömma sig bort.

~~ Hanna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0