ge mig nått som tar mig någonstaaaans.

Jag känner det mer och mer för varje dag som går.
Jag måste härifrån, snart helst NU.
Jag dör lite mer för varje dag inombords.
Jag måste bort från allt som har med dig att göra,
kommer aldrig glömma annars.
Allt går i vågor.. men just nu är du i mina tankar 24/7.
Bara att inse att jag inte glömt dig, fortfarande har alldeles
för starka känslor.. & det är faktiskt dags att fly härifrån för
att någon gång glömma & gå vidare..
Jag hatar att det blev oavslutat och inte fick en förklaring
den andra gången heller..
Men jag hoppas du är lycklig, det är det ända jag vill att du är,
även att det är med henne och inte med mig..

~~ Hanna

mmmmmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0