Enough is enough

Idag är det tisdag, och en helt vanlig tisdag helt enkelt.

I söndags blev det middag hos mamma&pappa, valde att stanna kvar
där över natten eftersom jag var galet trött och min säng i backabo
kan vara den skönaste & behövde det eftersom jag hatar sängen jag
har i lägenheten!
I går måndag jobbade jag hela dagen. Fick ett fint litet sms att jag var
bjuden hem på lite julmys hos olof med honom och cp!
Vi bakade fina lussebullar i alla dess former. haha. Olos vagina var bäst OCH
äckligast! haha :D.
Blev även glögg, julmust, pepparkakor & ädelost. Fettiskväll men julstämningen
var på topp :). GUD vad jag älskar det! Nu saknas bara snön.

Idag var det tisdag då ja, blev upp i vanlig ordning vid 8.30 för att bege sig till
det älskade jobbet.
Haft en hel del att göra. Mindre än i går, men man känner av att julpulsen börjar
komma i gång på allvar, galet roligt!
Kan även berätta att min dröm man var inne i går på jobbet. plötsligt stod han där
framför mig och jag smälte. Han var så jävla snygg att mamma fick ta honom som kund :D
MHM MHM MHM.. men han friade inte.. jag tror han spar sig till nästa gång han kommer in!
& jag kommer säga JA JA JA!
Efter jobbet idag blev det träning i vanlig ordning. Body balancen. För ovanlighetens skull
var den till och med lite svettig. Styrka, uthållighet,balans & vighet.. och JA det känns.
Städat lägenheten i kväll & mysat till det här hemma :) Massa ljus, lussebulle, te, gröt &
filten.. kan det bil bättre? ja med en karl brevid ;).

Nahe.. dags att sova nu så man orkar med morgondagen!
Godnatt alla ni fina människor.

& jag dör av att känna detta. När du stod där ville jag bara kolla på dig.. ville att du
skulle kolla tillbaka.. le mot mig som du alltid gjorde förut. Hålla om mig.. men du
log inte.. du stod där & vi var som två främlingar för varandra. JAG HATAR DET!

~~ Hanna


Jag älskar er!


Kommentarer
Postat av: Sussi

Vilken fin bild =)

2009-12-02 @ 10:20:41
URL: http://sussey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0