Bad game.

Dagen har varit bra helt klart!
Jobbade bara till 14 idag.. skönt för omväxlingsskull.
Gick direkt till 1344 där jag mötte upp tjejerna.
Blev en lång fika.. med mat & kaffe. gött!
Vidare till Hockey. KHK-Tingsryd.
Dåligt gick det. men men, det var trevligt iallafall.
Det var planer för en kvällfika som mina kära tjejer brukar
kalla det (slutar oftst med akolhol ändå) för oss. Men
det låter finare utåt ;).
Men orken finns där inte i vanlig ordning nu förtiden.
Dom har nog minst lika roligt utan mig om inte roligare eftersom
jag är så sjukt trött..känner mig lite hängig också, så ska nog
verkligen stanna hemma, har då inte tid att bli sjuk!

I övrigt.. helvetes jobbigt i vanlig ordning att se dig.
Tog halvt knäcken på mig, men det är ju känslan inom mig.
I wish i could turn back time..

& du? hrmpf.. lök? Kan du inte stå för vad du skriver längre?
Sucker.

Dags för mig att sova. Oerhört besviken på tv6play som har tekniska
problem och kunde därför inte lägga upp avsnitt 15 av paradise hotel
fören i morgon. Bad shit.

~~ Hanna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0