Längesen nu, men still the same.

Ja överskriften säger väll som det är helt enkelt.
Men sitter här i karlskrona, med samma jobb, utan pojkvän & festar sönder sig.
Är det verkligen så man vill att sitt liv ska vara?
Hell no!
Är så fruktansvärt trött på att jämt höra " HAHA, precis som du inte skulle gå ut i helgen" eller
" Nykter? DU? den dagen,,"
Sant, det är mitt eget fel att folk fått inställningen att man ALLTID är ute.. men när man väl vill
göra något åt det stöttar ju inte en jävel en till det. Hur lätt är det då?
Men men, någongång är det dags att ta tag i sitt liv, och nu till hösten passar det sig bra :).
När uteserveringarna ändå stänger & folk flyttar tillbaka till sina städer, vad finns det då
för intressant här? Haha, JA det är dags för även mig att ta mitt pick och pack.. ni hör det va?
& jag kan säga, att jag längtar tills den dagen jag sitter i göteborg och lever livet!

Övrigt i livet så jobbar man i princip varje dag, men det är väll lika bra det!
Umgås mycket med mina älskade tjejer, vad fan vore jag om jag inte hade er?
Ni förgyller min vardag och ja, jag har alltid lika kul med er. :)
MJALH <3
Madde saknar vi dock, men lumpen kommer gå så bra för henne! :)
& så var det detta med internet, tror ni jag lyckats få i gång det? ha, icke icke.
Så om ni har ett 3 modem.. UTAN sladd.. till salu. CALL ME!
Lägenheten börjar jag trivas i, mitt palats så att säga. Behöver dock gå hem till det och
dammsuga, diska & torka golven.. samt bädda sängen & rensa garderoben!
Men en sak i taget.. blir väll en halv grej av det för sen ska jag kika film hos mikaela :)

Nej men här blev det mycket skrivet.. men inga barn gjorda. Dags för mig att pysa.

& du, du lyckades verkligen igen! Go on and hurt people, verkar vara din grej!

och dig, dig kan jag nog inte få nog av.. men nu? ja.. det var nog bara en grej för dig!

~~ Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0